Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@19:00:00 GMT

بن بست مذاکرات در انتقال آرتور

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۲۱۵۱

بن بست مذاکرات در انتقال آرتور

هافبک برزیلی یووه بسیار مشتاق است به تیم آرسنال بپیوندد اما روند مذاکرات بسیار سخت و کند دنبال می شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، آرسنال به هیچ عنوان حاضر نیست پیشنهاد خرید به یوونتوس ارسال کند و قرارداد قرضی کوتاه مدت تنها چیزی است که روی آن سرمایه گذاری کرده، مسیری که توپچی‌ها را نمی‌تواند به آرتور ملو برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک برزیلی تیم یوونتوس بسیار علاقه دارد که این باشگاه را ترک کند و به آرسنال بپیوندد. نزدیکان این بازیکن حتی گفته‌اند که وی خانه مناسبی نیز در لندن پیدا کرده و کاملاً آماده انتقال است. با این حال هنوز باشگاه آرسنال به جذب او علاقه دارد و از سوی دیگر مایل نیست پیشنهاد خوبی برای او ارائه کند.

روز گذشته مدیربرنامه‌های آرتور یعنی فدریکو پاستورلو در حال ورود به دفتر مرکزی آرسنال برای ملاقات با مدیران باشگاه دیده شده است. بر هیچ کسی پوشیده نیست که آرتور مشتاق انتقال به جمع توپچی‌ها است، جایی که زمان بازی بیشتری نسبت به تورین خواهد داشت.

با این حال، اسکای اسپورت ایتالیا اصرار دارد که مذاکرات بین باشگاه‌ها به بن بست رسیده است، زیرا آرسنال از ارائه چیزی بیش از یک پیشنهاد قرضی شش ماهه خودداری می‌کند. یوونتوس قبل از اینکه به آرتور اجازه جدایی بدهد، حداقل یک قرارداد قرضی ۱۸ ماهه یا یک گزینه خرید در قرارداد می‌خواهد، و مضاف بر آن به دنبال یک جایگزین برای پر کردن جای آرتور نیز خواهد بود.

نیکولو روولا هافبک جنوا ممکن است زودتر از زمان قرضی اش به یوونتوس بپیوندد و گزینه مناسبی برای بانوی پیر محسوب می‌شود. با این حال مصدومیت او از ناحیه ران و خودداری آرسنال از ارائه پیشنهادی باب میل یوونتوس باعث می‌شود مذاکرات روند دشواری داشته باشد.

کد خبر 550051

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال یوونتوس یوونتوس آرسنال تیم فوتبال آرسنال باشگاه آرسنال نقل و انتقالات فوتبال اروپا آرتور ملو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم بن وایت به چلسی (آرسنال ۵-۰ چلسی)

گل دوم بن وایت به چلسی را مشاهده می کنید.

دانلود (2.7MB)

دیگر خبرها

  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • تمامی 40 گل دوشان ولاهوویچ با پیراهن یوونتوس / فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • گل میلیک به لاتزیو (لاتزیو ۲-۱ یوونتوس)
  • گل دوم بن وایت به چلسی (آرسنال ۵-۰ چلسی)
  • گل دوم کاستیانوس به یوونتوس (لاتزیو ۲-۰ یوونتوس)
  • گل کاستیانوس به یوونتوس (لاتزیو 1-0 یوونتوس)
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد