Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@00:35:10 GMT

راوی کتاب «عصرهای کریسکان» درگذشت

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۲۲۸۸

راوی کتاب «عصرهای کریسکان» درگذشت

امیر سعیدزاده راوی کتاب «عصرهای کریسکان» از جانبازان دفاع مقدس به همرزمان شهید خود پیوست.

به گزارش ایسنا، «عصرهای کریسکان» کتاب خاطرات این‌جانباز را از فعالیت‌های دوران پیش از انقلاب و مجاهدت‌های دفاع مقدس تا رنج‌های اسارت در زندان‌های کومله و دموکرات را روایت می‌کند که به قلم «کیانوش گلزار راغب» تدوین و سال ۹۴ توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریظ رهبر معظم انقلاب بر این‌کتاب اسفند سال ۹۹ در مراسم دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت رونمایی شد.


امیر سعیدزاده، راوی این کتاب، یکی از منحصر به فرد ترین رزمندگان دفاع مقدس است. چراکه او عضو هیچ سازمانی نیست. یک نیروی آزاد است و در عین حال در مأموریت‌های اطلاعاتی و عملیاتی شرکت می‌کند، مأموریت هایی نیز برای شناسایی در خارج از کشور دارد. پس از آن راهی سپاه می‌شود.

امیر سعیدزاده راوی کتاب «عصرهای کریسکان» از جانبازان دفاع مقدس، صبح روز چهارشنبه ۲۹ دی در بیمارستان ساسان به همرزمان شهیدش پیوست.

کریسکان منطقه‌ای در کوه سنجاق در کردستان عراق است که مقر اصلی حزب دموکرات ایران بوده است. سعیدزاده دوران اسارت چهار ساله خود را، در منطقه کریسکان بوده است. به دلیل اینکه بیشتر اتفاقات در آن منطقه رخ داده، این نام را برای کتاب انتخاب کرده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آزادگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی عصرهای کریسکان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: هیمنه و قدرت ارتش در ۸ سال دفاع مقدس سبب شد تا این جنگ به رغم تمام عداوت‌ها به نفع ایران تمام شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070474 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • درگذشت پدر شهید سلطانی در مراغه
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است