Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد زمانی روز پنجشنبه در دومین گردهمایی راهبران آموزشی و تربیتی این استان افزود: راهبران آموزشی وظیفه رصد فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی ۳۴ هزار دانش‌آموز دوره ابتدایی در خراسان جنوبی را برعهده دارند.

وی تلاش برای برقراری عدالت آموزشی و تربیتی، ارتقای سطح مهارت‌های حرفه‌ای آموزگاران دوره ابتدایی و انتقال تجربیات را از دیگر رسالت‌های راهبران آموزشی برشمرد و گفت: پاییز امسال ۱۴۰ کارگاه آموزشی برای مدیر آموزگاران و ۹۰ دوره به منظور ارتقای خدمات آموزشی، تربیتی و انتقال تجربیات توسط راهبران آموزشی و تربیتی استان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هراسان جنوبی از برگزاری ۴۹۰ جلسه شورای آموزگاران مدارس با حضور راهبران خبر داد و افزود: همچنین راهبران آموزشی و تربیتی از آغاز سال تحصیلی تاکنون ۵ هزار و ۶۰۰ بازدید از کلاس‌های درس مدارس ابتدایی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه معلمان مهمترین عامل مؤثر در جریان تربیت هستند و شالوده یک سیستم تربیتی موفق را تشکیل می‌دهند اظهار داشت: از این رو آموزش و پرورش نیازمند راهبرانی است تا اطمینان حاصل کند، منابع انسانی و مادی به اثربخش‌ترین و کارآمدترین وجه در بهبود و توسعه فرآیند یاددهی و یادگیری دانش‌آموزان صرف می‌شود.

زمانی گفت: راهبر آموزشی و تربیتی، نیروی رسمی و پیمانی است که ضمن برخورداری از شایستگی‌های دانشی و مهارتی روزآمد، هدایت، راهبری و نظارت بر فرآیندهای آموزشی و پرورشی را از طریق بهره‌گیری از شیوه‌ها و روش‌های مناسب بر فعالیت مدارس، مدیران، معلمان و سایر کارکنان در جهت دستیابی به تعالی مدیریت و رشد حرفه‌ای کارکنان برای دستیابی به اهداف آموزشی و پرورشی برعهده دارد.

برچسب‌ها مدارس خراسان جنوبی تعلیم و تربیت کودک معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس خراسان جنوبی تعلیم و تربیت کودک مدارس خراسان جنوبی تعلیم و تربیت کودک معلم راهبران آموزشی آموزشی و تربیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،با هدف پیشگیری از پوسیدگی دندان های دانش آموزان، از سوی مرکز بهداشت شهدای والفجر، وارنیش فلورایدتراپی برای دانش آموزان در مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز اجرایی شده است.
مسوول واحد دهان و دندان این مرکز گفت: عملیات فلوراید تراپی سال هاست که با هدف جلوگیری از پوسیدگی دندان کودکان در مدارس انجام می شود؛ به طور کلی فلوراید ماده ای بسیار مفید در پوسیدگی های دندان، به ویژه برای سطوح صاف است.
دکتر سید امیررضا دستغیب افزود: طرح فلورایدتراپی به صورت رایگان از سوی دندانپزشکان بهداشت کاران، بهورزان و مراقبان سلامت با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس ابتدایی زیر پوشش این مرکز در حال انجام است.
او اضافه کرد: این طرح برای  ۹۵ هزار دانش آموز در مقاطع ابتدایی تا پایان اردیبهشت اجرا می شود.

دیگر خبرها

  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته؟