Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:42:24 GMT

رونمایی از آلبوم «خاطره باز» غلامرضا صنعتگر

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۲۵۷۰

رونمایی از آلبوم «خاطره باز» غلامرضا صنعتگر

به گزارش ایرنا از روابط عمومی حوزه هنری، محمد مهدی دادمان، رئیس حوزه هنری، در آیین رونمایی از این آلبوم گفت: صدای گرم غلامرضا صنعتگر فراموش نشدنی است. آثار صنعتگر دوست داشتنی و سرشار از خاطرات خوب هستند.

وی افزود: صنعتگر در راهی گام برداشته است که باید آن را ادامه دهد و رویدادهای جدیدی را مثل همین آلبوم رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم ما هم در راهی که صنعتگر قدم گذاشته است، گام برداریم.

میلاد عرفانپور رئیس مرکز موسیقی حوزه هنری نیز در این مراسم با قدردانی از عشق و علاقه‌ای که صنعتگر برای آثار تولیدی این سال‌ها گذاشته است، گفت: آلبوم خاطره باز اثری متفاوت از صنعتگر است که از امروز می‌توانید با شنیدن آن لذت ببرید.

وی افزود: دائما در حال شنیدن آثاری نو از این هنرمند بودیم که همواره با نوعی وقار، عاطفه و حماسه در صدایش همراه بوده است؛ همان عاملی که او را متمایز می‌کند.

رئیس مرکز موسیقی حوزه هنری در ادامه با بیان این که مرام و معرفت صنعتگر موجب رشد و سلوک اوست چرا که آن را در خدمت شهرت قرار نداده و نخواهد داد، گفت: هر موفقیتی در این آلبوم شکل گرفته است حاصل تلاش‌های هنرمندانی است که همواره ظرفیت‌های رویدادهای مهمی در دنیای موسیقی ایجاد کرده اند.

محمدرضا چراغعلی از آهنگسازان آلبوم خاطره‌باز نیز در این مراسم گفت: منتظر شنیدن این آلبوم هستیم. این اثر حاصل باورپذیری حقیقی غلامرضا صنعتگر است. باور قلبی او از تاثیر امام رضا و اهل بیت در زندگی اش موجب دلنشینی این آلبوم و دیگر آثار او شده است.

آرامباش از آهنگسازان این آلبوم نیز در سخنانی کوتاه گفت: آشنایی با غلامرضا صنعتگر برای من سراسر خیر و برکت بود.

وی افزود: تولید این اثر و عشق و ارادت کل گروه سازنده به امام رضا(ع) آنچنان بود که کار با اشک و گریه درآمیخته می‌شد.

محمدمهدی سیار از شاعران این آلبوم هم ضمن شادباش به مناسبت تولد این آلبوم گفت: اولین باری که صدای صنعتگر را شنیدم دلم با گرمی آن گره خورد و دست روزگار چرخید تا امکان همکاری با او را بیابم.

سیار با روایت چند خاطره از همراهی با غلامرضا صنعتگر افزود: صنعتگر در کنار لطافت صدا و نجابت، شجاعت ابراز اعتقادات خود را پیدا کرده است.

غلامرضا صنعتگر هم در پایان این مراسم رونمایی و پیش از اجرای چند قطعه از این آلبوم گفت: باید از همه دوستان و اساتیدی که ما را در تولید این اثر همراهی و یاری کردند قدردانی کنم.

صنعتگر افزود: این اثر حاصل دو سال  تلاش مستمر است و بر پایه شعر ملودی‌هایش تنظیم شده است.

وی ادامه داد: شعرای این آلبوم زحمت بسیاری کشیدند و اشعار خوبی را برای کار سرودند. هرچه بیشتر پیش می‌رفتیم بیشتر حس اشعار را درک می‌کردم، چرا که اشعار با حال و هوای من هماهنگ بود به این ترتیب با خواهشی که از میلاد عرفانپور داشتم قرار شد انتخاب اشعار به عهده خودم گذاشته شود.

این خواننده بندرعباسی در ادامه گفت: در تولید این آلبوم اعتماد مهمی کردم که بجا و موفق بود، این اعتماد مربوط به ساخت آهنگ سه قطعه از این آلبوم بود که پسرم عرشیا آن را بر عهده گرفت. شروع خوب و موفقی برای او بود که موجب خرسندی ماست.

وی در پایان با تقدیر از هنرمندان و اساتیدی که در مراسم حضور داشتند، سه قطعه از این آلبوم را اجرا کرد. 

غلامرضا صنعتگر از هنرمندان خوشنام خطه جنوب است که با رنگ متفاوت صدایش وقار و عاطفه و حماسه را توآمان در خود دارد و در دوهه فعالیت هنری مخاطبان زیادی را جذب نموده است. صنعتگر از طلایه داران موسیقی معنوی و آیینی در گونه پاپ و مردم پسند بوده است.

آلبوم خاطره باز اثری از صنعتگر، با آهنگسازی عرشیا صنعتگر و میلاد عرفان پور و آرمان مهربان و رضا پارسا و غلامرضا صنعتگر و مجید نصیری است. این آلبوم در سبک پاپ و شامل ۱۱ عدد قطعه موسیقی است که ترانه های آن توسط امید حسام و میلاد عرفان پور و محمدرضا طهماسبی و عباس محمدی و علی محمد مودب و یاسر ماری زاده و محمدمهدی سیار و محمدعلی بهمنی سروده شده‌اند.

برچسب‌ها محمد علی بهمنی حوزه هنری خواننده موسیقی پاپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد علی بهمنی حوزه هنری خواننده موسیقی پاپ محمد علی بهمنی حوزه هنری خواننده موسیقی پاپ غلامرضا صنعتگر حوزه هنری خاطره باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تبلیغ آلبوم جدید شکیرا در ال‌کلاسیکو!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئال مادرید شب گذشته به مصاف بارسلونا رفت و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید تا در آستانه قهرمانی در لالیگا قرار بگیرد. یکی از نکات قابل توجه این دیدار، تبلیغ آلبوم جدید شکیرا، خواننده معروف، در زمین بازی است.

همچنین، خود این خواننده هم با انتشار یک استوری در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام، به این موضوع اشاره کرده است.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898088

دیگر خبرها

  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • هنرمندان صنعتگر کردستان حمایت می‌شوند
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • عکس| تبلیغ آلبوم جدید شکیرا در ال‌کلاسیکو!
  • مستند راز میرزا رونمایی می‌شود
  • از آلبوم مرقع «دولت قرآن» اثر یدالله کابلی رونمایی شد
  • مستند «راز میرزا» رونمایی می‌شود
  • آلبوم مرقع «دولت قرآن» یدالله کابلی رونمایی شد