Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان، درجمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه قاطع با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات مستمر پلیسی از فعالیت سه باند قاچاق موادمخدر در شهرستان‌های اهواز و امیدیه مطلع شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی ۲۴ ساعت گذشته در سه عملیات مقتدرانه هشت نفر از اعضای سه باند قاچاق موادمخدر را حین انتقال و همچنین در محل دپوی مواد مخدر در شهرستان‌های اهواز و امیدیه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران در بازرسی‌های خود از دو دستگاه خودروی کامیون و پژو و همچنین محل دپوی متهمان مقدار ۵۳۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و تریاک و یک قبضه اسلحه شکاری را کشف شد.

صالحی اظهار کرد: همچنین در راستای تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر طی هفته گذشته دو مرحله طرح پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر در مناطق کوی علوی(کوچه شویعه) و کوی رمضان به اجرا در آمد که در این ارتباط 15 نفر خٌرده فروش دستگیر، ۲۸ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و مقادیر قابل توجهی انواع موادمخدر کشف و تعداد ۱۴ باب پاتوق، محل خرید و فروش و استعمال موادمخدر پلمب شدند.

 وی تاکید کرد: فرماندهی انتظامی استان خوزستان با تلاش شبانه روزی با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان خوزستان سید محمد صالحی موادمخدر کشف انهدام باند سوداگر مرگ مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی سلیمانی گفت: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت یک زوج در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهر جدید مهستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه این زوج سوداگر مرگ را دستگیر کردند. در بازرسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از منزل متهمان، ۸ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس باشند و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6085575

دیگر خبرها

  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • ۱۴۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد
  •  سوداگر مرگ با بیش از ۴ کیلو تریاک در رشت دستگیر شد