Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@11:00:32 GMT

طرح شفافیت و ارتقای سلامت اداری _فصل چهارم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۲۷۹۶

طرح شفافیت و ارتقای سلامت اداری _فصل چهارم

فساد اداری مسئله‌ای است که سال‌ها در نظام اداری مطرح و راهکارهایی هم برای مقابله با آن ارائه شده است؛ شورای شهر این دوره عزم خود را جزم کرده تا با این معضل مقابله کند و در بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان طرح شفافیت و ارتقای سلامت اداری را بررسی و به تصویب رساندند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

گوینده و تنظیم: مانیا مردانی

دانلود صوت

کد خبر 550069

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نمایندگان مجلس شورای اسلامی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان شورای اسلامی شهر اصفهان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان طرح شفافیت طرح شفافیت و ارتقای سلامت اداری طرح شفافیت و سلامت اداری شهرداری اصفهان شهردار اصفهان علی قاسم زاده شهردار اصفهان انتخاب شهردار اصفهان فساد فساد اقتصادی مبارزه با فساد رانت و فساد فساد در شهرداری فساد مالی برخورد با فساد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم

تین نیوز

مدیرعامل راه آهن در جمع خبرنگاران درخصوص اینکه آیا شرکت راه آهن آثار قیمت های تکلیفی دولت را در صورت های مالی خود برآورد و منتشر کرده یا خیر، گفت: طبیعتا قیمت گذاری پایین یکی از عواملی است که در وضعیت امروز راه آهن نقش اساسی بازی کرده و در عدم توفیق شرکت راه آهن و شرکت های بخش خصوصی بسیار موثر بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن با بیان اینکه یکی از اقدامات دوره مدیریتی اش ایجاد شفافیت در حوزه ریلی است، گفت: در دولت قبل متاسفانه مدیران سابق با آرایش حساب ها زیان راه آهن را یا کم نشان دادند یا اینکه در یک سال هم راه آهن را سودده نشان دادند. اما در دو سال اخیر با بررسی های سازمان حسابرسی مشخص شد یک زیان شش هزار میلیارد تومانی از عملکرد سال های ۱۳۹۷، ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ برای ما به یادگار گذاشته اند. نکته قابل تامل اینکه، ما فقط وارث این زیان نیستیم، بلکه در آن زمان مدیرانی که راه آهن را سودده نشان داده اند (با آرایش حساب ها) علاوه بر پاداشی که گرفته اند، باعث شده اند خزانه داری کل کشور بابت سودی که آنها به ظاهر ساخته اند، از ما درخواست مالیات و سود سهم دولت را داشته باشد.

وی گفت: جالب است بدانید که در صورت های حسابرسی شده بندهایی که سازمان حسابرسی برای سال های ۹۷ تا ۹۹ آورده بعضا در یک سال تا ۳۴ بند هم می رسد. این حجم از ابهام و عدم شفافیت در عملکرد آن سال ها بی سابقه است.

حجم ویدیو: 5.44M | مدت زمان ویدیو: 00:02:45 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • بازگشت نسخه کاغذی به پیشخوان داروخانه‌ها
  • شفافیت و حذف واسطه‌گری بازار طلا با حراج شمش
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان
  • ارتقای سامانه نسخه نویسی الکترونیکی برای پاسخگویی سریعتر