Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@17:31:32 GMT

وزیر آموزش و پرورش: ۳۴ هزار نیرو استخدام می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۳۰۹۷

وزیر آموزش و پرورش: ۳۴ هزار نیرو استخدام می‌شوند

یوسف نوری در آیین "تجلیل از خیران مدرسه ساز کاشان"​ با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش به تدریج ایجاد شده است، اظهار داشت: باید بکوشیم این مشکل زودتر برطرف شود و به همین منظور ۳۴ هزار و ۸۰۰ نیروی تازه کار استخدام می‌شوند تا به فرموده مقام معظم رهبری، افسران میدان تعلیم و تربیت باشند.

به گزارش صداوسیما، وی ادامه داد: در مرحله‌های بعدی تلاش خواهیم کرد نیروی انسانی پای کار را در وزارت آموزش و پرورش تامین کنیم تا مدرسه‌ها به گونه‌ای باشند که سند تحول بنیادین رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش همچنین با اشاره به تهدید‌های فضای مجازی در غیرحضوری بودن مدارس، گفت: این فضا نباید ابزاری علیه تربیت دانش‌آموزان باشد بلکه باید از آن برای تعلیم و تربیت استفاده کرد.

وی افزود: معلمان در هنگام شیوع کرونا با تلاش مضاعف خانه‌ها را به کلاس‌های درس تبدیل کردند و با کنار گذاشتن بچه‌های خود به تعلیم و تربیت دانش‌آموزان پرداختند.

نوری با تاکید بر لزوم آموزش حضوری دانش آموزان در مدرسه‌ها، اظهار داشت: با حضور دانش‌آموزان در واحد‌های آموزشی، تعلیم و تربیت به صورت واقعی در کشور جریان می‌یابد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر نظارت دقیق و کافی اجرای شیوه‌های نامه‌های بهداشتی در واحد‌های آموزشی کشور اضافه کرد: هنوز برای آموزش ترکیبی آمادگی نداریم که البته این آمادگی نیز باید وجود داشته باشد و به همین دلیل قرارگاه حکمرانی فضای مجازی در وزارت آموزش و پرورش راه‌اندازی شده است تا این موضوع‌ها جدی گرفته شود.

وی، گسترش هنرستان‌ها را برای استان اصفهان ضروری دانست و گفت: زمینه‌های رشته‌های کشاورزی، فرآوری گیاهان دارویی به خصوص گل و گیاه و بخش‌های خدمات گردشگری باید در این استان و شهرستان کاشان فعال شود.

نوری با قدردانی از خیرین مدرسه‌ساز گفت: این افراد خیراندیش زمینه‌ساز فراهم کردن تربیت بزرگان و مفاخر برای کشور هستند که البته آموزش و پرورش نیز باید برای آنان برنامه‌ریزی داشته باشد.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی خیرین مدرسه‌ساز در کاشان، دارالمومنین کاشان را دارالمحسنین نیز دانست و افزود: در این شهرستان مردم نیکوکاری و احسان می‌کنند و این برکت از فرهنگ ناب اسلام محمدی باقیمانده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آموزش و پرورش یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش تعلیم و تربیت آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۳۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار هم اکنون در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعات حق‌التدریس معلمان

داوطلبان با استفاده از شماره پرونده، شماره شناسنامه و کدملی می‌توانند از نتیجه خود مطلع شوند.

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ صبح روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد.

در آزمون استخدام رشته‌های شغلی آموزگاری، ۲۸ هزار آموزگار برای مدارس ابتدایی استخدام خواهند شد.

پیش از این حسن داوود الموسوی مدیرکل هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرده بود: متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون استخدام آموزگار، در صورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه جزو معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت قرار گرفته باشند، نسبت به تکمیل برگه‌های مورد درخواست اقدام کنند.

وی افزود: هریک از داوطلبان معرفی شده چندبرابر ظرفیت، موظف هستند طبق مفاد اطلاعیه سازمان سنجش و براساس تقویم زمان بندی در فرایند بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و سایر مراحل حضور یابند.

داودالموسوی در ادامه بررسی صلاحیت‌های عمومی افراد واجد شرایط را منوط به تأیید مدارک و مستندات داوطلبان دانست و گفت: با توجه به اینکه مقرر است تکمیل برگه‌های اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir انجام شود، ضروری است پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش در مهلت تعیین شده با مراجعه به این سامانه با استفاده از گزینه ورود از طریق درگاه دولت و استفاده از شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش، اقدام کنند.

مدیرکل هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: عواقب ناشی از عدم تکمیل یا ارسال ناقص فرم مذکور و همچنین عدم ارسال مدارک موردنیاز در زمان مقرر متوجه داوطلب است.

داودالموسوی خطاب به پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی گفت: داوطلبان می‌توانند برای پیگیری اخبار و دریافت اطلاعات مورد نیاز مربوط به گزینش به درگاه اینترنتی https://gozinesh.medu.gov.ir مراجعه یا با نصب پیام رسان شاد، در کانال گزینش آموزش و پرورش به نشانی( gozinesh_medu ) عضو شوند.

شایان ذکر است مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در بخش اطلاعات فردی گزینش در سامانه و انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به شرح زیر اعلام شده است:

یک قطعه عکس پرسنلی( فایل عکس در کاربرگ اطلاعات فردی بارگذاری شده و اصل عکس به پرینت کاربرگ اطلاعات فردی الصاق می شود)

تصویر تمامی صفحات شناسنامه

تصویر کارت ملی

تصویر آخرین مدرک تحصیلی

تصویر مدارک مربوط به کسب مقام یا رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و...

تصویر گواهی معتبر اشتغال در آموزش و پرورش

تصویر سوابق ایثارگری داوطلب و خانواده درجه یک

انتهای پیام/

کد خبر: 1228012 برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در ۳ سال
  • وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛ ساخت ۷ هزار مدرسه در طی ۳ سال
  • نگاه حداد عادل به مدارس غیرانتفاعی؛ حسابتان از نظام را جدا ندانید | برای این نظام نیرو تربیت کنیم
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • وزیر آموزش و پرورش: ۷ هزار مدرسه در دولت سیزدهم احداث شد
  • استخدام بیش از ۴ هزار مراقب بهداشت و سلامت در آموزش و پرورش
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت/ برگزاری آزمون ۱۴ اردیبهشت