Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@07:48:34 GMT

تصادف زنجیره‌ای در جاده ملایر به همدان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۳۲۶۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB

کد خبر 651493 برچسب‌ها برف زمستان سازمان هواشناسي تصادف حوادث ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برف زمستان سازمان هواشناسي تصادف حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۳۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در محورهای همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی گفت: از ابتدای طرح  نوروزی ۱۴۰۳ تا پایان تعطیلات عید سعید فطر ۲۲ میلیون و ۸۲۳ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان همدان توسط سامانه های تردد شمار به ثبت رسیده است و طی همین مدت نیز ۱۹۰ هزار و ۸۷۱ نفر مسافر از مبدا استان همدان به اقصی نقاط کشور جابه جا شده اند.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان ادامه داد: طی این مدت نیز افزون بر ۸ هزار و ۳۰۰ متر مربع لکه گیری وچاله گیری، ۳۸۰ کیلومتر خط کشی،۲ هزار و ۶۸۶ کیلومتر باند برفروبی، اسکان و خدمات رسانی به ۳۲۰ نفر مسافر، ۶۰۹ مورد پاکسازی پارکینگ جاده ای،هزار و ۳۸۰ کیلومتر شانه سازی و آزادسازی حریم، هزار و ۲۲۰ مورد بازدید از پل ها و آبروها،۴۷۸ مورد تعمیر و سرویس سیستم روشنایی، ۱۳۷ مورد جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز، نصب و تعمیر هزار و ۷۲۹ عدد تابلو وعلائم و... در سطح راههای شریانی،اصلی،فرعی و روستایی استان همدان انجام شده است.

وی تصریح کرد: از جمله اقدامات موثر و تاثیر گذار این اداره کل در سال گذشته و طرح نوروزی ۱۴۰۳ که منجر به کاهش چشمگیر تصادفات و تلفات جاده ای در راههای استان همدان شد شامل: رفع کامل ۳۱ نقطه حادثه خیز، اجرای ۵۰۴ کیلومتر روکش آسفالت، اجرای ۴ هزار و ۱۰۰ کیلومتر خط کشی و ۹ هزار و ۴۷۰ کیلومتر شانه سازی و... بوده است.

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن ۹ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بم _ ریگان
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • بهار برفی در جاده ترانزیتی درگز خراسان رضوی
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت
  • ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در جاده‌های همدان
  • ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد خودرو در جاده‌های استان همدان
  • ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در محورهای همدان
  • ۹ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده آبی بیگلو