Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان از لغو شدن برگزاری آزمون داوری، میانجیگری و شورای حل اختلاف قوه قضائیه در استان کردستان خبر داد.

اکبر اسدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: برگزاری آزمون داوری، میانجیگری و شورای حل اختلاف قوه قضائیه در استان های کردستان و ایلام به دلیل شرایط خاص آب و هوایی به دستور قوه قضائیه لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمان بعدی آزمون برای این متقاضیان  متعاقبا اعلام خواهد شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان کردستان خاطرنشان کرد: پیش از این اعلام شده بود که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته آزمون مذکور بە صورت همزمان در ۳۱ استان کشور روز جمعه برگزار می شود و امکان لغو آن امکان پذیر نیست.

وی  اعلام کرد: با پیگیری های صورت گرفته و با توجه به وضعیت جوی استان این آزمون در استان های کردستان و ایلام لغو اعلام شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان،‌با بیان اینکه تعداد داوطلبان در سراسر کشور ۲۴هزار نفر می باشد، گفت: تعداد داوطلبان در استان کردستان ۸۹۱ نفر است که در این میان ۴۶۴ نفر خانم و ۴۲۷ نفر مرد هستند و مراتب برگزاری آزمون در زمان دیگری به اطلاع آنها خواهد رسید.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی برگزاری آزمون استان کردستان قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۳۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند

امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هفت هزار و ۳۰۰ نفر از این تعداد از طریق برگزاری آزمون و گزینش جذب و در مهر ماه سال آینده به کلاس درس می‌روند.

او افزود: هزار و ۷۰۰ نفر دیگر نیز دانشجو - معلمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان هستند که وارد آموزش و پرورش خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: روند ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی برای متقاضیان، طبق برنامه اعلامی از سوی وزارتخانه در حال انجام است.

وی با بیان این که هم اکنون کلاس بدون معلم در خراسان رضوی نداریم اظهار کرد: کمبود معلم در سال تحصیلی جاری به روش کیفیت بخشی و بهره وری بیشتر از معلمان و استفاده از معلمان حق التدریس و خرید خدمات آموزشی جبران شده است و تلاش می‌شود با جذب معلمان جدید در سال آینده تحصیلی نیز شاهد ادامه رفع نیاز در این بخش باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • برگزاری ۱۰۰ عنوان برنامه ویژه دهه ارتش در کردستان
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعلام شد
  • شهبازیان: اختلاف‌نظرها باید درون خانواده استقلال برطرف شود
  • ۴ فقره پرونده اختلاف مالی در خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • پرونده ۶ میلیارد ریالی در شهرستان خرمدره به صلح و سازش منجر شد
  • ثبت‌نام آزمون زبان MSRT آغاز شد