Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز اظهار داشت: در دو روز اخیر به همت بخشداری‌ها، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر، فوریت‌های پزشکی، راهداری و تیم آفرود، جان ۸ مادر باردار در روستاهای سقز نجات یافت.

پروین خسروپور افزود: حال تمام مادران باردار خوب است و خدمات درمانی به آنان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خدمات درمانی در هیج کجای شهرستان قطع نشده است، افزود: تمام مراکز درمانی با توجه به بارش برف شدید به مردم در تمام حوزه‌ها ادامه دارد.

فرماندار سقز: تمام دستگاه ها در کنار شهرداری و راهداری باشند

کامیل کریمیان هم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سقز گفت: اصل و اساس خدمت رسانی، جلب رضایت مردم است و این امر با خدمت به آنان در این روزهای سخت برفی نشان داده شود.

فرماندار سقز با اشاره به مجموعه فعالیت‌های دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی و گروه آفرود، تصریح کرد: تلاش ها برای بازگشایی مسیرهای روستایی، یخ تراشی مسیرها و بازگشایی و برداشت برف در سطح شهر باید به جد ادامه داشته باشد.

وی افزود: به دلیل احتمال رانش برف و بهمن، مردم از سرسره بازی و تجمع در تفرجگاه ها دوری کنند.

۲۰۰ نیروی شهرداری در امر برفروبی ساماندهی شده‌اند

شهردار سقز هم گفت: در حال حاضر 13 اکیپ در سطح شهرستان در حال برفروبی و نمک پاشی سطح شهر هستند.

ارسطو گویلی اظهار کرد: با تمام توان مشغول بازگشایی معابر، کوچه ها و برداشت برف هستیم.

ابطال کارت سوخت در انتظار تاکسی‌های متخلف در سقز

شهردار سقز به رانندگان ناوگان تاکسیرانی هشدار داد در صورت عدم خدمات دهی به شهروندان، کارت سوخت آنان ابطال می‌شود.

وی ادامه داد: کنترل و بازرسی‌ ناوگان تاکسیرانی غیر از حضوری توسط دوربین‌های سطح شهر هم انجام می‌شود و با رانندگان متخلف برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

مدیر راهداری سقز هم با اشاره به بارش برف و کولاک شدید در محورهای مواصلاتی شهرستان، از رانندگان خواست از تردد بی مورد در این مسیرها خودداری کنند.

محمود روحانی‌زاده ادامه داد: در حال حاضر و با توجه به اینکه عوامل راهداری در حال برفروبی هستند، تمام مسیرهای بین شهری و راه تمام روستاهای شهرستان بسته است.

مدیر راهداری شهرستان سقز با اشاره به بارش شدید برف که همراه با کولاک است، از رانندگان خواست وارد جاده ها نشوند تا راهداران بتوانند نسبت به برف روبی و بازگشایی راه‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/2330/74

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام کرد: این مادر باردار ساکن منطقه عشایری دیمند و گویگان از توابع بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت در جنوب کرمان بود و در این مواقع اورژانس هوایی در جنوب کرمان به علت وسعت جغرافیایی گسترده،وجود مناطق عشایری و ارتفاعات، توانسته کارایی زیادی داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت