Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:19:15 GMT

سلیمانی: بازی سختی برابر ازبکستان داریم

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۴۱۶۷

سلیمانی: بازی سختی برابر ازبکستان داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در کنفرانس خبری، درباره دیدار ایران برابر ازبکستان گفت: امیدوارم در اولین بازی با تیم ازبکستان که تیم بسیار قوی است خوب ظاهر شویم. ما از این تیم شناخت نسبی داریم اما این تیم مانند دیگر تیم‌ها تغییرات زیادی داشته و کیفیت بازیکنانش بالا رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه ما بازی سختی داریم.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ایران بدلیل شرایط کوید، ۲ سال اردو تدارکاتی نداشته اما لیگ بسیار خوبی داریم که یکی از بهترین لیگ‌های آسیا است و خیلی از بازیکنان را از لیگ به تیم ملی دعوت کردیم. من معتقدم تمام جام‌هایی که تاکنون به دست آمده، ماحصل نتایج لیگ است.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ادامه داد: بازیکنان از لحاظ آمادگی روانی و جسمانی آماده هستند. انگیزه بسیار بالایی داریم و امیدوارم در گام اول که بازی با تیم ازبکستان است خوب ظاهر شویم.

وی در پایان گفت: فوتسال و فوتبال بانوان ایران قدمت بالایی دارد و در این سال‌ها رشد بسزایی داشته ایم. اکنون به جایی رسیده ایم که حمایت‌های خیلی خوبی از طرف فدراسیون انجام می‌شود. فوتسال بانوان همیشه حرف برای گفتن دارد و امیدوارم برای جام ملت آسیا خودمان را آماده کنیم و بتوانیم موفق ظاهر شویم.

کد خبر 5404659 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال زنان لیگ برتر فوتسال زنان فروزان سلیمانی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو وزارت ورزش و جوانان سردار آزمون کشتی آزاد باشگاه پرسپولیس فوتبال زنان محمدرضا یزدانی خرم هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند

تیم ملی فوتسال ایران در دومین بازی خود در جام ملتهای آسیا برابر تیم بحرین 5-3 برنده شد. تیم ملی ایران حتی از این حریف 2-1 عقب افتاد و با شکست به رختکن رفت اما در پایان برابر بحرینی ها برنده شد.

به گزارش طرفداری، پیروزی برابر بحرین با همین نتیجه ضعیف چندان بد نیست اما وقتی ما با حریف 3-3 می کنیم و بعد از برتری 4-3، بحرین برای مساوی کردن با ما پاورپلی می کند و بر روی اشتباه خود در پاورپلی گل پنجم را دریافت می کند، نتیجه برای ما شیرین نیست.

تیم ملی فوتسال ایران در بازی اول خودش هم برابر تیم افغانستان برد خفیف 3-1 را به دست آورد. نتیجه ای که آن هم برای فوتسال ایران اصلا جذاب و شایسته نیست و نمی تواند ابهت همیشگی ما در فوتسال آسیا را به رقبا القا و دیکته کند. تیم ملی کشورمان روزگاری برابر چنین رقبایی بردهای بزرگ به دست می آورد و تنها برابر رقبای بزرگ مثل ژاپن و تایلند و ازبکستان لنگ می زد اما امروز متاسفانه کارنامه ما از مجموع 2 بازی برابر بحرین و افغانستان 8 گل زده و 4 گل خورده است که اصلا برای ما شایسته و قابل قبول نیست و فوتسال ما را با بحران در کسب نتایج قهرمانانه روبرو خواهد کرد.

تیم ما در شرایطی که وحید شمسایی بزرگ، بهترین بازیکن تاریخ خود را به عنوان سرمربی در اختیار دارد، با بحران کسب برد قاطع مواجه شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • پیروزی پرگل دختران فوتبال ایران برابر ازبکستان
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • پیروزی تیم فوتبال جوانان بانوان برابر ازبکستان
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم