Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:47:31 GMT

«اسماعیلی» از مرکز اسلامی مسکو بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۴۱۸۶

«اسماعیلی» از مرکز اسلامی مسکو بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در جریان این بازدید در نشست با حجت‌الاسلام اکبری جدی، ریاست مرکز اسلامی مسکو در جریان آخرین و مهم‌ترین تحولات و مسائل پیرامون مسلمانان فدراسیون روسیه و آسیای میانه قرار گرفت.

اسماعیلی در این دیدار از بخش‌ها و قسمت‌های مختلف مرکز اسلامی مسکو بازدید کرد و در پایان این دیدار نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت نماینده دفتر ولی‌فقیه در فدراسیون روسیه، در حسینیه مرکز اسلامی مسکو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5404723

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامحسین اسماعیلی آسیای میانه روسیه اسماعیلی پایگاه اطلاع رسانی دولت خبرگزاری مهر روسیه ایران محمد مخبر همسایه شمالی مذاکرات وین مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان مسکو جمهوری اسلامی ایران مجلس رحیم زارع مرکز اسلامی مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از sadaa؛ بیش از ۲۰۰ روز از تجاوزات اشغالگر به مردم ما و هدف قرار دادن مستقیم ورزش فلسطینی‌ها می‌گذرد، به سختی روزی می‌گذرد که یک مرکز ورزشی تخریب نشود یا یکی از کادر‌های این سازمان به شهادت نرسد. حرکت ورزشی به ویژه در فوتبال که بیشترین سهم هدف گیری و شهادت را داشته است.   آخرین قتل عام اشغالگر دو برادر احمد و علی جمال ابوهلال، بازیکنان آکادمی فوتبال اسکور در نوار غزه بودند که بر اثر حمله موشکی نیرو‌های اشغالگر که مستقیماً آنها را هدف قرار دادند، ­به شهادت رسیدند و به ۱۵۰ شهید فوتبال پیوستند.   طی دو هفته گذشته ۶ غنچه به گلستان شهدای نهضت ورزش یعنی برادران محمد و محمود زیاد ابو شعار، عبدالرحمن ابوغولا، آدم رامز نبهان و دو برادر محمد و سامی بلال ابوعیسی پیوستند؛ که در حملات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نوار به شهادت رسیدند.   جنایات وحشیانه اشغالگران تنها بازیکنان را هدف قرار نداد، بلکه زمین‌های فوتبال و مقر باشگاه‌ها و فدراسیون‌های ورزشی را نیز هدف قرار دادند. مکان‌های ورزشی به شکلی ویران شده است که نشانی از از آن باقی نمانده است جز سنگ‌های تخریب شده و بقایای جام‌هایی که نمایانگر تاریخ بزرگ این باشگاه بود که در سال ۱۹۷۶ تأسیس شده بود.   این باشگاه یک بار قهرمانی در لیگ برتر استان‌های جنوبی، دو بار جام باشگاه‌های نوار غزه و سه بار قهرمان سوپرجام فلسطین را در کارنامه دارد. به این ترتیب تعداد اماکن ورزشی ویران شده به ۵۶ مورد می‌رسد که ۴۶ مورد برای فوتبال، ۳۹ مرکز در نوار غزه و ۷ مرکز در کرانه باختری رود اردن است.

دیگر خبرها

  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • شکست قطعی هر کسی که در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد
  • لحظه انهدام مرکز نظامی اسرائیل توسط موشک حزب الله
  • هشدار اقبال لاهوری از تمدن مغرب زمین به ما
  • درخواست زلنسکی برای تغییر توجه غرب از اسرائیل به اوکراین
  • ورود رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر
  • سنت‌ها و سبک زندگی اسلامی در کردستان جریان دارد
  • «الهام علی‌اف» وارد مسکو شد
  • سفر رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به بوشهر
  • حمله به پایگاه راداری استراتژیک روسیه؛ کی‌یف از خط قرمز هسته‌ای مسکو عبور کرد؟