Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، احمد خانی رئیس شورای اسلامی استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خبرنگاران اخباری را منعکس کنند که مایه امید در جامعه شود تا بتوانیم با روحیه ای که مردم به ما می دهند قدم‌های بالاتر را برای شهر برداریم؛ جامعه خدمت‌گذار نظام جمهوری‌اسلامی، همواره از مشاوره‌ها و نظرات در مسائل مختلف از خبرنگاران و اصحاب رسانه، بهره می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: در مسائل استانی تاکنون اخباری را منتشر کردیم و یک همایش بزرگ استانی را با حضور رؤسای شورای شهرستان‌های استان تهران دارا بودیم؛ در جلسات بعدی از وجود خبرنگاران دیگر بهره می بریم، اما به سبب استانی ‌بودن جلسه، لازم است از ظرفیت خبرنگاران همه شهرستانهای استان استفاده کنیم.

رئیس شورای اسلامی استان تهران در ادامه تصریح کرد: پنجشنبه‌ هفته آینده جلسه‌ای با محوریت حل مسائل ترافیکی قلعه‌نو که چند سالی‌‌ است به معضلی بزرگ برای ساکنین این منطقه تبدیل شده، با حضور سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونت استانداری تهران، مدیر کل راه و شهرسازی، مسئولین شهر قلعه‌نو و جمعی دیگر از مسئولین جلسه‌ خوب و چشمگیری در حل مشکلات خواهیم داشت و این مسئله با وجود خبرنگاران برای حل مشکلات، رسانه‌ای خواهد شد. 

خانی بیان کرد: با وجود تمام زحماتی که مسئولین قلعه‌نو انجام دادند اما مشکلات ترافیکی حل نشده است؛ اقداماتی در حال پیگیری است در راستای ایجاد کمربندی قلعه نو که امید داریم با حضور مسئولین مذکور و سفر شهرستانی رئیس جمهور این مسئله را نیز مطرح و وصول نتیجه شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس شورای اسلامی استان تهران احمد خانی قلعه نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران جزئیات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی را اعلام کرد.

سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جزییات افزایش بهای بلیت مترو، اتوبوس و کرایه تاکسی گفت: نرخ بلیت تک سفر که فعلا ۳۳۰۰ تومان است، برای سال ۱۴۰۳ حداکثر مبلغ ۴۳۰۰ تومان خواهد شد و در مورد خطوط حومه برای پرند و هشتگرد نیز افزایش ۳۰ درصدی نرخ را در نظر گرفتیم.

وی ادامه داد: برای مبلغ ورودیه در اتوبوس تندرو و عادی ۲۲ درصد افزایش پیش بینی کرده‌ایم و به ازای هر کیلومتر پیمایش برای اتوبوس‌های تندرو ۲۰ درصد افزایش و برای اتوبوس‌های عادی ۴۰ درصد افزایش اعمال شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به طور میانگین قیمت تمام شده در اتوبوس تندرو ۲۱ درصد و اتوبوس عادی ۳۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۲ رشد خواهند داشت، گفت: در مورد اتوبوس‌های ارائه خدمات دربستی نیز ۴۰ درصد رشد در نظر گرفته شده است.

تشکری هاشمی درباره افزایش نرخ تاکسیرانی نیز گفت: حداکثر رشد ۴۵ درصد برای نرخ کرایه تاکسی‌ها در نظر گرفته شده است، البته ضریب شیب معابر بطور متوسط ۱۵ درصد خواهد بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: افزایش نرخ‌ها از شنبه اول اردیبهشت ماه سال‌جاری لازم الاجراست.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات کارخانه روغن نباتی گلناز با حضور مسئولین قضایی استان کرمان/گوش شنوا برای حل مشكل واحدهای توليدی
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • صداوسیما بازوی توانمند توسعه کیش
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی قزوین رونمایی می‌شود
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد