Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: تا اواسط وقت فردا موج بارشی سبب بارش برف و باران و رعد وبرق در مناطق شمال، شمال شرق و شرق استان خوزستان خواهد شد. بارش در ارتفاعات استان عمدتا به صورت برف است. تا اواخر وقت فردا وزش بادها در اغلب نقاط، متوسط تا شدید خواهد بود.

وی افزود: به دلیل ریزش هوای سرد تا روز یکشنبه رخداد دماهای زیر صفر و یخ‌زدگی سطح زمین به ویژه در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات استان خوزستان مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمال خلیج فارس نیز تا اواخر وقت شنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

سبزه‌زاری افزود: از اوایل وقت فردا احتمال تاثیر توده گرد و خاک عراقی در مناطق غربی و جنوبی و مرکزی وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته بهبهان با ۱۷.۵ و ایذه با ۰.۸- درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۱۷.۲ و ۴.۹ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

کد خبر 651515 برچسب‌ها سازمان هواشناسي استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سازمان هواشناسي استان خوزستان استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرآباد با دمای منفی ۴ درجه سردترین ایستگاه زنجان به ثبت رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی بابیان اینکه طی روزهای آینده شرایط جوی پایداری در استان حاکم خواهد بود، گفت:‌هم اکنون آسمان استان غالبا صاف است که گاهی با وزش باد ملایم همراه می شود.

وی افزود: روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته امواج ضعیفی از منطقه عبور خواهد کرد که با فعالیت این سامانه احتمال بارش های ضعیفی در ارتفاعات استان وجود دارد.

کارشناس هواشناسی استان با بیان اینکه طی روزهای آینده دمای هوا در مناطق مختلف استان زنجان افزایش می یابد و به خصوص اواخر هفته گرمتر خواهد شد، گفت: در شبانه روز گذشته زنجان با ثبت دمای منفی یک درجه سانتیگراد دومین مرکز استان سرد کشور شد.

سلطانی ادامه داد: دمای فعلی شهر زنجان ۶ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.


دیگر خبرها

  • آغاز بارش‌ها در استان یزد/ تداوم بارندگی‌ها تا فردا + فیلم
  • شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • قوچان سردترین شهر خراسان رضوی
  • وقوع رگبار‌های پراکنده و تندباد در آسمان خوزستان
  • ورود سامانه بارشی به خوزستان
  • خیرآباد زنجان به عنوان سردترین منطقه استان زنجان گزارش شد
  • خیرآباد با دمای منفی ۴ درجه سردترین ایستگاه زنجان به ثبت رسید
  • سازمان هواشناسی اعلام کرد؛ نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور
  • نفوذ سامانه بارشی به کشور
  • نفوذ سامانه بارشی از فردا شب به کشور