Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 132 هزار میلیارد تومان میزان فروش اوراق مشارکت در سال 1400 بوده که از شورای هماهنگی سران قوا هم 50 هزار میلیارد تومان مجوز جدید گرفتند که در مجموع میزان فروش اوراق مشارکت در سال جاری 182 هزار میلیارد تومان است، اما دولت میزان اوراق مشارکت در سال 1401 را جمعاً به 98 هزار میلیارد تومان رسانده است که در دو بخش 88 هزار میلیارد تومانی و 10 هزار میلیارد تومانی تقسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فروش اوراق مشارکت در سال آینده کاهش پیدا کرده است، ضمن اینکه حدود 155 هزار میلیارد تومان هم پرداخت اصل و سود اوراق مشارکت سال های گذشته است که مربوط به دولت سابق بوده و بایستی پرداخت شود. یعنی ما در موضوع اوراق مشارکت منفی هستیم، به طوری که 98 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت فروخته می شود و 155 هزار میلیارد تومان هم هزینه می کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: تا سال 1403 باید اصل و سود اوراق مشارکت دولت های سابق دولت آیت الله رئیسی بپردازد و هرچه به سال های 1402 و 1403 برسیم، رقم پرداخت این سودها بیشتر خواهد شد، ولی پس از آن به حالت نزولی می رسیم.

انتهای پیام/ 

منبع: فردا

کلیدواژه: محسن زنگنه اوراق مشارکت در سال هزار میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم پس از ۶ سال کنوانسیون دریای خزر را احیا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، «علی سلاجقه» رییس سازمان محیط زیست، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دریای خزر نوسانات متعدد دارد و با توجه به شرایط اقلیمی و بهره بردای ۵ کشور از این دریا، این احتمال دارد که در فصول و سال‌های مختلف عقب‌نشینی یا بالا آمدگی داشته باشد؛ الان در بازه زمانی عقب‌نشینی هستیم.

وی افزود: کشورهای حوزه آبریز خزر باید در قالب کنوانسیون تهران وظایف خود را اجرا کنند. دولت سیزدهم پس از ۶ سال این کنوانسیون را احیا کرد.

سلاجقه تاکید کرد: در ژنو، توافقات خیلی خوبی شد؛ کاپ ششم هم در تهران برگزار می‌شود و کشورها اگر آب بند یا سدی ایجاد کرده اند، باید تکالیف خود را در این زمینه عملیاتی کنند.

وی در خصوص میزان عقب‌نشینی آب دریای خزر گفت: در میانگین نوسانات، وضعیت فعلی طبیعی است و سال‌هایی داشته‌ایم که این عقب‌نشینی بیشتر بوده است.

رییس سازمان محیط زیست با اشاره به جمع‌آوری کیسه‌های نایلونی، گفت: طبق اساس‌نامه دولت، کیسه‌های زیر ۲۵ میکرون از چرخه تولید و توزیع و مصرف در بازه زمانی ۵ ساله حذف می‌شود.

کد خبر 6087498

دیگر خبرها

  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • دولت سیزدهم پس از ۶ سال کنوانسیون دریای خزر را احیا کرد
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • پیش‌بینی بورس فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی