Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@06:57:08 GMT

وقوع گرد و خاک در خوزستان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۴۶۴۷

سازمان هواشناسی نسبت به رخداد گرد و خاک در استان خوزستان هشدار داد. ناطقان: سازمان هواشناسی با صدور هشدار قرمز رنگ نسبت به رخداد گرد و خاک در استان خوزستان، با اشاره به شرایط جوی مورد انتظار در این استان، اعلام کرد: از اواخر وقت امروز پنجشنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۰، تا اوایل وقت شنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰، تشکیل توده غلیظ گرد و خاک بر روی کشور عراق پیش‌بینی شده که تاثیر آن ابتدا بر نیمه غربی و سپس سایر مناطق استان خوزستان، سبب کاهش شدید دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سازمان هواشناسی توصیه کرده است که بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان از تردد غیرضروری خودداری کرده و مسئولین نیز تمهیدات لازم را به کار گیرند.

هشدار قرمزرنگ بالاترین سطح هشدار است که در آن پیش‌بینی می‌شود یک پدیده جوی خسارت‌های وسیعی به دنبال داشته باشد. از این‌رو سازمان هواشناسی با صدور هشدار قرمز به دستگاه‌های مختلف اعلام می‌کند که وارد عمل شوند و اقداماتی را برای کاهش خسارات وقوع پدیده‌های جوی انجام دهند. منبع: ایسنا برچسب ها: گرد و خاک ، خوزستان ، هشدار قرمز

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گرد و خاک خوزستان هشدار قرمز سازمان هواشناسی گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت

ریاست هواشناسی در خبرنامه ای از احتمال بارش شدید باران و سرازیرشدن سیلاب‌ در ۲۹ ولایت کشور هشدار داده است.

این ریاست بارندگی شدید و سرازیرشدن آنی سیلاب‌ را برای روزهای جمعه و شنبه (۳۱ حمل و ۱ ثور) در ولایت‌های بدخشان، تخار، بغلان، پنجشیر، نورستان، کنر، ننگرهار، لغمان، کاپیسا، کابل، پروان، سمنگان، بلخ، سرپل، فاریاب، بامیان، میدان‌وردک، لوگر، پکتیا، خوست، پکتیکا، غزنی، دایکندی، بادغیس، غور، هلمند، ارزگان، قندهار و زابل پیش‌بینی کرده است.

به گفته ریاست هواشناسی، احتمال بارش ۱۵ تا ۳۰ سانتی‌متر برف و ۱۵ تا ۶۰ میلی‌متر باران در بعضی از ولایات وجود دارد.

این در حالی است که در روزهای پسین اکثر ولایات کشور شاهد بارش باران شدید و سرازیرشدن سیلاب بوده‌است.

روز گذشته وزارت داخله طالبان در امور رسیدگی به حوادث اعلام کرد که براثر این بارندگی‌ها و سیلاب در کشور دست‌کم ۷۰ نفر جان باخته‌اند و صدها خانه تخریب و هزاران مواشی تلف شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان/ رگبار باران در این ارتفاعات
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • هشدار قرمز برای سیستان و بلوچستان | موج شدید بارش‌ها در راه است
  • تداوم هشدار قرمز هواشناسی در هرمزگان
  • ۷ استان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند | هشدار قرمز بارش شدید برای ۵ استان
  • جزیره کیش هشدار قرمز گرفت
  • آماده باش نیروهای راهداری هرمزگان پس از هشدار قرمز سازمان هواشناسی کشور
  • هشدار قرمز هواشناسی در این جزیره