Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر نیکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با حمایت رئیس‌جمهور تسهیلات وام روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد.

وی افزود: ضمانت وام به صورت سفته زنجیره ۳ نفره با بازپرداخت ۲۰ ساله است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: قسط ماهانه وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی نیز حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکزاد با اشاره به روند نوسازی مسکن روستایی در استان مرکزی بیان داشت: ۵۴ درصد واحدهای مسکونی روستایی این استان نوسازی شده است.

وی با اشاره به برنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بازسازی منازل روستایی خاطرنشان کرد: برنامه کلی کشور این است که تا سال ۱۴۱۰ همه واحدهای مسکونی روستایی کشور را نوسازی کنیم و نبود حتی یک واحد مسکونی غیر مقاوم را جشن بگیریم؛ در کشور استان مرکزی عملکرد خوبی در نوسازی واحدهای مسکن روستایی داشته است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: استاندار مرکزی قرارگاهی راه‌اندازی و کار را برای محرومیت‌زدایی شروع کرده و با این کار و تلاش مضاعف بنیاد مسکن اطمینان دارم که شتاب نوسازی واحدهای مسکونی در استان مرکزی بیشتر خواهد شد و امیدواریم بتوانیم دو سال زودتر از برنامه پیش‌بینی شده در این استان جشن بگیریم که حتی یک واحد مسکونی روستایی غیر مقاوم نداشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تسهیلات وام روستایی رئیس بنیاد مسکن نوسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برنامه مقاوم سازی واحدهای روستایی آذربایجان‌غربی با ارتقاء پنج هزار واحد به ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامرضا صالحی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه اظهار کرد: استان آذربایجان‌غربی در خصوص مقاوم سازی در قالب نهضت ملی روستایی نیاز به توجه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: برای امسال نیز مقاوم سازی ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در این طرح در نظر گرفته شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با اضافه کردن پنج هزار واحد دیگر به برنامه اجرایی این استان مقرر شد تا ۲۲ هزار و ۵۰۰ واحد روستایی در برنامه نهضت ملی روستایی مقاوم سازی شود.

صالحی با اشاره به زلزله خیز بودن منطقه آذربایجان‌غربی بیان کرد: ۶۰ درصد پهنه این استان زلزله خیز است و همین موضوع موجب نگرانی در بنیاد مسکن است و از این رو با قدرت بیشتری در خصوص مقاوم سازی واحدهای روستایی گام برمی‌داریم تا در زمان وقوع بلایای طبیعی شاهد اتفاقات ناگوار بیشتری نباشیم.

کد خبر 747631

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان