Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عباسی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تردد بدون زنجیر چرخ در کلیه محورهای ارتباطی خوی امکان پذیر نیست و رانندگان به طور حتم وسایل ایمنی را همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: راهداران در حال بازگشایی و نمک پاشی محورهای مواصلاتی هستند و این روند تا بازگشایی کامل مسیرها ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خوی بیان کرد: مسافران در صورت ضرورت سفر تمام موارد ایمنی را رعایت کنند و زنجیر چرخ، جیره خشک و لباس گرم همراه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، همچنین بر اساس اعلام رییس ایستگاه پلیس راه چالدران به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید  محور چالدران به خوی  تا اطلاع ثانوی مسدود است و تردد در این محور فعلا با هیچ وسیله نقلیه ای امکان پذیر نیست و تردد در سایر محورهای ارتباطی نیز بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

بارش برف از ساعات ابتدایی امروز پنجشنبه آغاز شده و بیشتر مناطق آذربایجان غربی را فراگرفته است. 

بارش برف در شهرهای شمالی آذربایجان غربی شدت بیشتری دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی خوی چالدران ارومیه بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی خوی چالدران آذربایجان غربی خوی چالدران ارومیه بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد

یاسر اشتاد کارشناس اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به بارش پراکنده باران از فردا، گفت: طبق الگو‌های هواشناسی روز شنبه به صورت موقت بارندگی قطع شده و روز‌های یکشنبه و دوشنبه بارش‌های رگباری دوباره مناطق را در برمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در روز گذشته بارشی در استان گزارش نشده، افزود: افزایش دما بین ۲ تا ۳ درجه سانتی‌گراد نیز برای پایان هفته پیش بینی می‌شود.

اشتاد با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مرکز استان دمایی بین ۸ تا ۲۳ درجه سانتی‌گراد داشت، اضافه کرد: شهرستان تکاب با دمای مثبت یک درجه سرد‌ترین و شهرستان پلدشت با دمای مثبت ۲۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر استان ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رگبار باران و رعدوبرق آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • محورهای مسدود مهرستان بازگشایی شد
  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • طغیان کم سابقه رودخانه سرباز در پی بارش‌های شب گذشته
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • طغیان رودخانه راه ارتباطی ۱۲روستای بخش جبالبارز جنوبی رامسدودکرد