Web Analytics Made Easy - Statcounter

«صفر صادقی راد» روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل ریزش برف، کولاک شدید، لغزندگی سطح جاده ها و کاهش دید، سه محور ارتباطی همدان با استان های همجوار مسدود شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون سه محور ارتباطی همدان – سنندج، همدان – ملایر و همدان _ کرمانشاه(اسدآباد) به دلیل ریزش برف و کولاک شدید مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی راد تاکید کرد: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در جاده های استان همدان، رانندگان از سفرهای برون شهری غیرضروری در همدان پرهیز کنند.

وی ادامه داد: در صورت لزوم رانندگان باید تمامی تجهیزات زمستانی و از جمله زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی را به همراه خود داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: گروه های راهداری به همراه هلال احمر و دیگر دستگاه های مرتبط، آماده خدمت رسانی و کمک به افراد گرفتاد در کولاک هستند.

وی افزود: محور گنجنامه( همدان- تویسرکان) نیز به دلیل عدم ایمنی و پیچ‌های متعدد، هر ساله با نخستین برف بسته شده و تا پایان بارش برف مسدود است.

وی اظهار داشت: راهداران در ۳۴ راهدارخانه مرکزی، مراکز بخش، ثابت و فصلی مستقر و در آماده باش کامل هستند، این گروه ها بلافاصله برای رفع انسداد های احتمالی وارد عمل می شوند.

صادقی راد ادامه داد: ۵۳۳ نیروی راهداری با ۳۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات طی بارش های اخیر و از جمله شب گذشته درحال خدمت رسانی به مردم و بازگشایی راه‌ها بوده‌اند و در حال حاضر نیز این خدمات رسانی ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: در حال حاضر با تلاش نیروهای راهداری عملیات برفروبی و نمک پاشی در سطح جاده های استان همدان در حال انجام است.

این مسئول تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور با سامانه تلفنی ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه است

برچسب‌ها شهر همدان بارش برف برف و یخ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر همدان بارش برف برف و یخ شهر همدان بارش برف برف و یخ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان جاده های استان استان همدان جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان

 مقیمی در جمع خبرنگاران به میزبانی مدیریت راه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه سه میلیون و ۵۳۲ هزار وسیله نقلیه در محورهای استان طی فروردین ماه تردد کردند، گفت: متوسط تردد ساعتی در محورهای ورودی استان در این بازه زمانی دو هزار و ۳۸۵ تردد در ساعت بوده است.

وی افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، جمعه ۲۴ فروردین پرترددترین روز در این بازده زمانی بوده است.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای ورودی استان طی این مدت را ۱۴ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربینهای نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.

مقیمی با اشاره به اینکه پرتردد ترین محور در این بازه محور آرادان – گرمسار بوده، افزود: همواره همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در قالب گشت‌های نظارت راهداری و ترابری فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • تداوم بارش باران در استان یزد/ خودداری از تردد‌های غیر ضرور
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود