Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-16@17:10:52 GMT

سفر وزیر سمت برای پیگیری تصادف بهبهان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۴۹۸۸

سفر وزیر سمت برای پیگیری تصادف بهبهان

وزیر صنعت، معدن و تجارت به جهت بررسی حادثه رانندگی تصادف زنجیره‌ای ۵۰ دستگاه خودرو در جاده بهبهان در سفری ۲ روزه وارد خوزستان شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز به جهت بررسی حادثه رانندگی تصادف زنجیره‌ای ۵۰ دستگاه خودرو در جاده بهبهان در سفری ۲ روزه وارد خوزستان شد، در حادثه تصادف زنجیره‌ای جاده بهبهان - اهواز که در تاریخ ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ رخ داد، حدود ۴۱ نفر مصدوم و ۵ نفر کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازدید از چندین طرح تولیدی و صنعتی در شهرستان‌های ماهشهر، آبادان و خرمشهر و دیدار با فعالان اقتصادی این شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه سید رضا فاطمی امین به خوزستان است.

وی همچنین در این سفر از صنعت فولاد شادگان، مجتمع فرآورده‌های فسفات کارون، پترو آذر کاسپین، واحد تولیدی رینگ سایپا، پخت کک سبز، ارتباطات گویا همراه اروند، شرکت پرداخت فناوری اطلاعات، ارتباطات پاسارگاد آریان اروند بازدید خواهد کرد.

منبع: تسنیم

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سفر سفر استانی سفر نوروزی سفر هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، هادی عیدی پور یکشنبه در این باره به ایرنا گفت: ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ طی تماس با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی‌ آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و آتش نشانان را به محل حادثه در نزدیکی پل فسا اعزام کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج شده و به تابلو شهری برخورد کرده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت: بر اثر این حادثه راننده و سرنشینان خودرو ۴۰۵ در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، مصدومین و شخص فوت شده را با هماهنگی و همکاری عوامل اورژانس از خودرو خارج کردند و مصدومین برای انجام اقدامات لازم به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی اظهار کرد: آتش نشانان پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه ،قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین از خودرو، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

علت دقیق این حادثه از سوی کارشناسان پلیس در حال بررسی است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895126

دیگر خبرها

  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • تاکید رییس سازمان بازرسی بر شفافیت زنجیره تولید، مصرف و فروش نفت
  • مصدوم شدن ۹ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بم _ ریگان
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • تصادف مینی‌بوسِ طرفداران فوتبال در انگلیس؛ ۱۷ نفر مصدوم شدند
  • تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا
  • تصادف ۳ خودرو در جاده اراک به بروجرد یک فوتی برجا گذاشت
  • فیلم| رویت پهپاد شاهد ۱۳۶ در آسمان بهبهان خوزستان