Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا جعفری عصر پنجشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی شهر جدید هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ افزود: استفاده از ظرفیت های بسیج برای خدمات رسانی به شهر جدید هشتگرد ضروری است.

وی بیان داشت : ساماندهی املاک، زمینه سازی خلق درآمد و خودکفا شدن شهر جدید هشتگرد، تعیین تکلیف طرح مسکن مهر و اقدام ملی، احیای فرصت‌های بالقوه، استاندارد سازی سرانه ها،

 تکمیل زیرساخت‌ها، تعیین تکلیف بیمارستان و جذب مشارکت های سرمایه گذاران از مهمترین نکات حایز اهمیت در شهر جدید هشتگرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری با بیان اینکه ما مشکل منابع نداریم  اظهار داشت: باید مشکلات به خوبی احصا و برای تامین منابع زمانبندی شود تا شاهد حل مشکلات و مرتفع شدن آنها باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین مجید صفدری  امام جمعه شهر جدید هشتگرد در حاشیه این بازدیداظهار داشت:  این  شهر از ظرفیت های خوبی برخوردار است که باید آن را به شهر ایده ال تبدیل کرد.

وی گفت: احداث پارک و مراکز تفریحی، مجتمع‌های تجاری و مراکز خدماتی و تامین زیرساخت های لازم شهری از جمله مسائل شهر است که امیدواریم با تخصیص اعتبار هر چه سریعتر مرتفع گردد.

شهرجدید هشتگرد با جمعیتی حدود ۸۶ هزار نفر با تکمیل و واگذاری حدود ۷۱ هزار واحد مسکن مهر و طرح اقدام ملی جمعیت آن از ۵۰۰ هزار نفر فراتر می رود.

برچسب‌ها شهرجدیدهشتگرد شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرجدیدهشتگرد استان البرز شهرجدیدهشتگرد استان البرز شهر جدید هشتگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: عملیات آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین با ظرفیت ساخت ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد در شهرهای مختلف کشور از جمله بوشهر  آغاز شده است و بیش از ۲ هزار هکتار معادل بیش از ۵۰ هزار واحد مسکونی تا به امروز عملیات اجرایی کلید خورده است.

معاون وزیر راه وشهر سازی گفت: بر اساس اطلاعات سامانه طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۷۱ هزار متقاضی واجد ۳ شرط و همچنین ۱۷ هزار متقاضی دارای ۴ شرط برای دریافت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

مالکی با بیان اینکه دسترسی به مسکن مسئله‌ای مهم و اساسی برای مردم است، تاکید کرد: آمارها حاکی از آن است که بین ۵۰ تا ۷۰ درصد درآمد خانوارها صرف هزینه مسکن می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • آماده‌سازی ۵۴۴ هکتار زمین در استان بوشهر برای طرح نهضت ملی مسکن
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • واکنش معاون وزیر کار به مسأله کاهش حقوق/تکلیف حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه چیست؟