Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@17:04:18 GMT

قاچاق میلیاردی لوازم آرایشی در ساری 

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۵۵۰۳

ایسنا/مازندران رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان مازندران از کشف ۱۳۸۷ قلم انواع لوازم آرایشی خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، محمد محمدپور در تشریح جزییات این خبر گفت: با توجه به حساسیت موضوع قاچاق کالا در کشور و گستردگی عرصه بیماری های عفونی و پوستی در جامعه، موضوع کشف لوازم آرایشی غیرمجاز در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت که در این راستا ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی از فعالیت یکی از توزیع کنندگان انواع لوازم آرایشی قاچاق خارجی در شهرستان ساری با خبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی مازندران در ادامه اظهار کرد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی در حضور کارشناسان اداره صمت و شبکه بهداشت، موفق به کشف ۱۳۸۷ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق در بازرسی از بک انبار دپو اقلام آرایشی شدند.

محمدپور با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این کشفیات قاچاق را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این راستا یک متهم نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و اقلام مکشوفه تحویل اموال تملیکی استان شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاق کالا، احتکار اقلام حیاتی در نظام سلامت گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری است که کاراگاهان پلیس امنیت اقتصادی به صورت شبانه روز با ظرفیت های اطلاعاتی خود رهگیری و پایش تحرکات اخلالگران نظم امنیت اقتصادی را دنبال می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کشف قاچاق استانی شهرستانها پلیس امنیت اقتصادی لوازم آرایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به توقیف ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در محدوده چیتگر تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان آن چندین دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق که در نمایشگاهی در چیتگر تهران نگهداری شده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: مرد میانسال، با دندان گوش پسر جوان را در صف نانوایی کَند! + عکس

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه تردد انواع موتورسیکلت سنگین با حجم بالای ۲۵۰ سی‌سی در معابر عمومی ممنوع است، کارآگاهان این پلیس با حضور درمحل، موتورها را رویت و نهایتاً موتورهای مذکور را توقیف کردند. در بررسی اولیه نیز مشخص شد که این فروشگاه با برگزاری مراسم و دعوت از موتورسواران سنگین اقدام به افتتاح نمایشگاه خود کرده که برابر خبر واصله تعدادی از موتورسیکلت‌های موجود فاقد اسناد و مدارک مثبته بوده و مالکین نتوانستند اقدام به ارائه اسناد و مدارک گمرکی کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه موتورسیکلت‌های کشف شده شامل تعداد ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق بود که توقیف شد، گفت: در این خصوص پرونده‌ای نیز تشکیل شده و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان نیز ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228002 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف تعداد ۱۶۶ دستگاه لوازم خانگی قاچاق در همدان
  • قتل مدیر عامل شرکت لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه | ۳۷ ضربه چاقو بر پیکر جوان ثروتمند
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم