Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی در راستای آشنایی دانش آموزان با مراکز علمی خراسان جنوبی، ۴۰ نفر از دانش آموزان مقطع دوم متوسطه از جهاددانشگاهی استان بازدید کردند و در جریان فعالیت‌های این نهاد در حوزه‌های پژوهش، آموزش و فرهنگ قرار گرفتند.

به گزلرش ایسنا با هدف آشنایی و ایجاد ارتباط موثر و هدفمند دانش آموزان انجمن اسلامی مدارس شهرستان بیرجند با مراکز علمی، جهاددانشگاهی خراسان جنوبی امروز پنج شنبه ۳۰ دی ماه میزبان گروهی از دانش‌آموزان این استان بود که ضمن آشنایی با توانمندی‌های جهاددانشگاهی، از این نهاد بازدید نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دانش آموزان مقطع دوم دبیرستان،‌ پس از شناخت فعالیت‌های این نهاد در حوزه‌های پژوهش، آموزش و فرهنگ،‌ با واژه‌های نوآوری‌، فناوری، ‌خلاقیت و ‌ابتکار، اختراع و سایر موضوعات مربوطه آشنا شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: ساعت ۱۷:۳۸ امروز، ترمز ناگهانی اتوبوس سرویس دانش آموزان اردکانی در مسیر یزد به اردکان در بزرگراه یزد- اردکان موجب مصدومیت ۶ نفر از دانش آموزان دختر شد.
وی ادامه داد: دو کد اورژانس برای انتقال دانش آموزان به بیمارستان شهید رهنمون یزد اعزام شدند. 
مدیر روابط عمومی اورژانس استان یزدگفت: خوشبختانه آسیب وارده به دانش آموزان جدی نبوده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • مسلمی نائینی: ارائه آموزش‌های تخصصی، مهارتی و دانش‌بنیان توسط جهاددانشگاهی
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • آموزش ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری با قوانین ایمنی عبور و مرور
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • آموزش قوانین ایمنی عبور و مرور به ۱۶۰۰ دانش‌آموز بوشهری