Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که با تغییرات جدید در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، این سازمان جانی دوباره می‌گیرد، گفت: زمان دفن و برخوردهای سنتی با پسماند به پایان رسیده است و باید به این مقوله، نگرشی نو و بروز داشته باشیم. 

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص تولید انرژی از پسماند، تصریح کرد: گام اول در هر امری، اتخاذ تصمیم صحیح است و در گام دوم، اجرایی کردن آن تصمیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بحث تبدیل زباله به انرژی باید تمامی جوانب و شرایط مسئله را با تحقیقات علمی و کمک گرفتن از مراجع علمی هم‌چون دانشگاه‌ها بررسی کرد و بعد از آن، اقدامات عملی را شروع کرده و وارد مرحله عملیاتی طرح شد. 

وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، اضافه کرد: دنیا به صورت مدرن با مقوله پسماند برخورد می‌کند و ابتدایی ترین کار در این بحث نیز تفکیک از مبدا پسماند بوده و تولید کود و انرژی از زباله‌ها در گام بعدی قرار  دارد.

پزشکیان ادامه داد: فرهنگ‌سازی و آموزش‌های لازم در امر تفکیک از مبدا بسیار ضروری بوده و باید وقت زیادی صرف این امر شود. 

وی در خاتمه پس از قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های مدیرعامل و کارکنان سازمان مدیریت پسماند، اعلام آمادگی کرد که در موارد و مشکلات این سازمان حامی و پشتیبان این سازمان باشد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز، پیش از بازدید از سایت میانی توزین و انتقال پسماند توسط مسعود پزشکیان، یونس فاتح، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با ارائه گزارشی جامع و کامل، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو را در جریان فعالیت‌ها و طرح‌های این سازمان قرار داد و برنامه‌ای را که برای آینده در نظر گرفته شده را ارائه داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پسماند سازمان مدیریت پسماند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: با تاکید شهردار تهران مبنی بر جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان از گرمخانه‌های شهر تهران برای حمایت از افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی، جذب این افراد آغاز شده است و پیمانکاران خدمات شهری تاکنون حدود ۷۰ نفر را جذب کردند. رضا محمدی گفت: متقاضیان این شغل می‌توانند به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مراجعه کنند یا با شماره ۵۵۵۳۰۱۲۰ تماس بگیرند. مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران افزود: این افراد حداقل حقوق ۱۱ و نیم میلیون تومان را دریافت می‌کنند که با مزایا تا ۱۳ و نیم میلیون تومان افزایش خواهد یافت. رضا محمدی گفت: این افراد بیمه هم خواهند شد.

دیگر خبرها

  • زمان عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل فرا رسیده است
  • گوترش: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد؛ زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده
  • گوترش: زمان توقف چرخه خونین انتقام‌جویی فرا رسیده است
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • سلاجقه: جمهوری اسلامی پسماند رژیم صهیونیستی را مدیریت کرد
  • جمهوری اسلامی «پسماند رژیم صهیونیستی» را مدیریت کرد
  • آغاز جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم
  • حذف باکس های جمع آوری زباله از معابر تبریز