Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@02:30:05 GMT

قاتل خاموش جان خانواده سه نفره کنگاوری را گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۶۱۳۳

قاتل خاموش جان خانواده سه نفره کنگاوری را گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اکبر آزادی مسؤول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه اظهار کرد: امروز در منطقه حسن آباد کنگاور، جسد سه نفر عضو یک خانواده پیدا شد.

وی افزود: این افراد به احتمال زیاد ۲ تا ۳ روز قبل با مسمومیت منوکسید کربن جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه تصریح کرد: هنگام حضور در محل، تکنسین‌های پایگاه‌های اورژانس و پلیس متوجه گذشت مدت زمان طولانی ۲ تا سه روز از وقوع حادثه شده و اجساد متعفن و غیر انتقال بودند که مراتب توسط پلیس صورتجلسه و مقام قضائی شهرستان در جریان جزئیات قرار گرفت.

آزادی خاطرنشان کرد: صبح امروز نیز در منطقه ۷۰۰ دستگاه اسلام اباد، دو نفر دیگر باگاز منواکسیدکربن مسموم شده و به بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام اباد منتقل شده و پس از درمان سرپایی ترخیص شدند.

وی با توصیه برای رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی در فصل زمستان، گفت: در صورت علائمی شبیه سرماخوردگی اعضای خانواده به مسمومیت با گاز منوکسید کربن شک کنید، فوراً فرد مسموم را از محل خارج کنید و درب و پنجره‌ها را باز و فوراً با شماره ۱۱۵ تماس بگیرید.

کد خبر 5404933

منبع: مهر

کلیدواژه: قاتل خاموش کنگاور اورژانس بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا برف روبی سیل هرمزگان سیل کرمان تعطیلی مدارس برف و یخبندان امداد رسانی اردبیل بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این خبر تأکید کرد: بانک مرکزی در راستای تنوع بخشی به ابزارهای پرداخت و بروزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

او گفت:‌ با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز میسر شده است.

به گفته مدیر روابط عمومی بانک مرکزی،‌ هم‌اکنون ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896178

دیگر خبرها

  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • حمله افراد ناشناس به آمبولانس اورژانس اهواز
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • ثبت ۱۹۳ مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • کاهش ۳۴ درصدی مسمومیت با گاز مونوکسید کربن
  • آزادی قاتل سریالی معتادان پـس از ۲۸ سال زنــدان