Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان مرکز استان گفت: جلسه بازپرسی عاملان درگیری در اورژانس بیمارستان 5 آذر گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمود اسپانلو اظهار کرد: 25 دی ماه ، تعدادی جوان در یک میهمانی خصوصی در گرگان درگیر شدند که پس از انتقال مجروحان حادثه به بیمارستان 5 آذر، ادامه درگیری به اورژانس بیمارستان کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپانلو افزود: با حضور پلیس در محل ، 2 متهم دستگیر شدند و در ادامه با تحقیقات بازپرس پرونده و پلیس 4 نفر متهم دیگر این درگیری هم شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان اسپانلو افزود: به علت اهمیت موضوع بلافاصله جلسات رسیدگی به این حادثه در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای گرگان آغاز شد.

وی ادامه داد: هر 6 متهم پرونده با صدور قرار، فعلا بازداشت هستند و سلاح ها گرم و سرد خود را به بازپرس پرونده تحویل دادند.

دادستان مرکز استان گفت : پرونده های عوامل ایجاد ناامنی و درگیری با اولویت و حساسیت رسیدگی می شود و قرارهای سنگین در انتظار متخلفان خواهد بود.

شنبه این هفته درگیری یک میهمانی خصوصی در یکی از روستاهای گرگان پس از انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان به اورژانس هم کشید.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بیمارستان شناسایی و دستگیر گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند

میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به واژگونی اتوبوسی متعلق به تعاونی جهان گشت مهر در یزد اظهار کرد: تعداد کل راننده و سرنشینان اتوبوس ۱۵ نفر شامل ۱۳ سرنشین و دو راننده بوده است.

وی عنوان کرد: بر اثر این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند که ۱۱ مصدوم به بیمارستان منتقل و دو مصدوم سرپایی در صحنه توسط عوامل اورژانس درمان شدند.

میرجلیلی یادآور شد: هفت مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی یزد و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

وی ادامه داد: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت شد و هم اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

رییس اورژانس استان یزد با اشاره به اینکه علت حادثه توسط پلیس در دست بررسی است، گفت: اسامی مصدومان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6080494

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل درختان جنگلی؛ گرگان
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران