Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به رویه شبهه آلود دریافت سود بانکی گفت: دریافت سودهای غیر مشروع و یا جریمه های دیرکرد که بعضا نامشروع است از شبکه بانکی حذف شود و تمام کارهای بانکی در چهارچوب شرع انجام گیرد.

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله علوی گرگانی در دیدار با صالح آبادی رئیس بانک مرکزی که در دفتر معظم له انجام گرفت با قرائت آیه شریفه ای از قرآن اظهار داشت: امیدواریم که با روی کارآمدن ایشان کاستیهایی که در گذشته در بانک مرکزی دیده می شد برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرجع تقلید شیعیان با اشاره به رویه شبهه آلود دریافت سود بانکی افزود: باید تلاش کنید که دریافت سودهای غیر مشروع و یا جریمه های دیرکرد که بعضا نامشروع است از شبکه بانکی حذف شود و تمام کارهای بانکی در چهارچوب شرع انجام گیرد، نظارت بر رویه بانکها و عملکرد بانکها باید تقویت شود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه در ادامه با اشاره به نقش و اهمیت اقتصاد در معیشت مردم بر ایجاد ثبات در بازار ارز و قیمت کالا بیان کرد: مردم در اضطراب و ناراحتی به سر می برند و از نوسانات قیمتی در بازار گلایه مند هستند لذا باید تلاش کنید که ارز و قیمتها در بازار به ثبات کافی برسد و از این نابسامانیها عبور کنیم.

در ابتدای جلسه جناب آقای صالح آبادی با اشاره به تهدیدها و تحریمهای ظالمانه به اقدامات خود در بانک و تلاش برای احیای بانکداری اسلامی اشاره کرد و گزارشی از اقدامات و برنامه های خود ارائه کرد.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آیت الله علوی گرگانی دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در خوزستان گفت: این بنیاد در راستای خدمات رسانی و محرومیت زدایی تاکنون ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای آبرسانی به روستا‌های محروم در خرمشهر عملیاتی کرده است.
حبیب شیعه‌زاده افزود: بنیاد علوی ۳۰ کیلومتر لوله پلی اتیلن با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال برای ایجاد شبکه آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر را خریداری و به آبفا این شهرستان اهدا کرد.
این طرح آبرسانی شامل احداث ۳۰ کیلومتر خط آبرسانی با قطر ۲۵۰ میلیمتر است که با اجرایی شدن آن افت فشار و تنش آبی در تابستان و پیک مصرف مرتفع خواهد شد.
در ۱۵ ماه گذشته ۲۰ کیلومتر از لوله‌های خریداری و با هدف محرومت زدایی، ترمیم و توسعه شبکه آبرسانی روستایی خرمشهر اجرایی شده است.
نماینده مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان خوزستان گفت: با اجرای این طرح تاکنون روستا‌های بخش حومه غربی و شرقی خرمشهر از نعمت الهی آب بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی دوبرابر شد
  • افزایش دو برابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • سقف تراکنش‌ها در شبکه بانکی تغییر یافت
  • سقف تراکنش های غیرحضوری در شبکه بانکی به ۲۰۰ میلیون تومان رسید
  • دو برابر شدن سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • ثبت رکوردهای مهم بانک ملی ایران در خروج از بنگاهداری/عملکرد بانک ملی به الگویی برای سایر بانک‌های کشور تبدیل شود