Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@16:55:55 GMT

محور کیاسر در استان مازندران مسدود اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۶۳۸۲

محور کیاسر در استان مازندران مسدود اعلام شد

سید علی صادقی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق پیش بینی هواشناسی در حال حاضر کولاک شدید به همراه بارش برف در محور کیاسر را شاهد هستیم و این محور بنابر تصمیم پلیس راه با هدف حفظ امنیت شهروندان برای تردد خودروها بسته شده است.

وی با توضیح این نکته که ماموران راهداری با همه تجهیزات در محور حضور دارند و مشغول پاکسازی محور هستند، گفت : شهروندان از تردد در مسیر کیاسر از طرف سمنان به استان مازندران خودداری کنند چرا که ممکن است در وضعیت آب و هوایی نامناسب دچار مشکلات جدی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا ، طبق اعلام رسمی پلیس راه مازندران بارش سنگین برف همراه با کولاک که از عصر امروز آغاز شد  همچنان در همه محورهای کوهستانی کندوان ، هراز ، سوادکوه و کیاسر ادامه دارد و اکنون ۲ محور کندوان و کیاسر مسدود است.

پیش از این هواشناسی مازندران با پیش‌بینی ورود سامانه جدید بارشی، نسبت به بارش متناوب باران و برف، کاهش دید و کولاک برف در جاده‌های ارتباطی این استان از عصر روز پنجشنبه تا بعد از ظهر روز جمعه یکم بهمن ماه هشدار داده بود.

هواشناسی مازندران همچنین مسدود شدن جاده‌های مواصلاتی و برف‌گیر مازندران را طی دوره فعالیت این سامانه سرد و بارشی دور از انتظار نداست و نسبت به تداوم شب‌های سرد و وقوع یخبندان از جمعه شب تا روز دوشنبه هفته آینده هشدار داد.   

مسافرین و رانندگان می توانند برای کسب آگاهی از آخرین وضعیت راه ها ، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ساری کیاسر سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ساری کیاسر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ساری کیاسر سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور قصرقند به نیکشهر مسدود شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه محلی میرآباد در بخش ساربوک محور قصرقند به نیک‌شهر برای ساعاتی مسدود شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور بالاترین سطح هشدار هواشناسی جوی در استان تشدیدفعالیت سامانه بارشی اظهار کرد: از عصر سه شنبه تا عصر چهارشنبه (۲۸ تا ۲۹ فروردین) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای عمان رگبار فوق سنگین باران و تگرگ، وزش تند باد شدید با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت و توفانی شدن دریا و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲ تا ۲.۵ متر پیش بینی می‌شود.

محسن حیدری بیان کرد: برای شهرستان‌های زرآباد، فنوج، کنارک، لاشار، قصرقند، چابهار، دشتیاری، نیکشهر، دلگان، جنوب ایرانشهر، بمپور، راسک، سرباز، سیب سوران، مهرستان، سراوان، گلشن و جنوب خاش رگبار سنگین باران و تگرگ در مدت زمان کوتاه، رعد برق شدید، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 6079755

دیگر خبرها

  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم
  • مسدودشدن چند محور کرمان
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • محور قصرقند به نیکشهر مسدود شد
  • ثبت بیش از ۵۵۹ هزار تردد بین استان مازندران و استان‌های مجاور