Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از عربستان، محمد سیاوشی پس از پیروزی تیم ملی هندبال کشورمان مقابل عربستان اظهار داشت: از همه تشکر می‌کنم. امروز شاهد بازی خیلی خوبی بودیم و در خاک عربستان توانستیم این تیم را با نتیجه خوبی از پیش رو برداریم. در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم و کمی احساسی بازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دامه داد: در نیمه دوم تمام بازیکنان زحمت کشیدند و واقعاً دست تک تک آنها را می‌بوسم که با دفاعی جانانه و حمله‌های عالی تمام فرصت‌های خود را به گل تبدیل کنیم و برنده بازی شویم.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان درمورد جو سالن مسابقه عنوان کرد: ما دیگر به این شرایط عادت کرده‌ایم. با تجربه ای که بازیکنان دارند این شرایط نباید روی آنها تاثیر بگذارد. تماشاگران خوبی داشتند، اما جو سنگینی را ایجاد کرده بودند.

سیاوشی خاطرنشان کرد: امروز روز همه بازیکنان بود و من هم به عنوان آخرین  نفر مجبور بودم بهترین عملکردم را داشتهباشم تا زحمت بازیکنان به هدر نرود. خوشحالم که برنده شدیم و بازهم باید بگویم که دفاع خیلی خوبی داشتیم و از همه بازیکنان تشکر می‌کنم. بازهم خدا را شکر که در عربستان توانستیم به این پیروزی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد سیاوشی دروازه بان تیم ملی هندبال هندبال ایران هندبال قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش وینگر اصفهانی علیه تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، دیدار جذاب و تماشایی نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه وطنی مملو از هیجان و احساسات بود بازیکنان این تیم در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشتند و امروز هم با یک نمایش حساب شده، موفق شدند تراکتور پر مهره را از پیش رو بردارند.

محمدرضا حسینی بعد از دوری از ترکیب اولیه امروز برای اولین بار در باشگاه نساجی با بازیکنان اصلی پا به چمن گذاشت. حسینی در دیدار امروز هم عملکرد بسیار خوبی داشت و بارها در قطع و بازپس‌گیری توپ به ویژه در میانه میدان، موثر ظاهر شد.

حسینی که از گل‌گهر سیرجان به نساجی انتقال پیدا کرد پیش از این در ذوب‌آهن و سپاهان هم توپ زده بود و در دیدار قبلی نساجی مقابل سپاهان هم دقایقی را به زمین رفت و نمایش خوبی هم در آن دیدار داشت تا الهامی را مجاب کند در این بازی از ابتدا او را راهی زمین کند. حسینی هم به خوبی پاسخ این اعتماد را داد و با یک بازی کم نقص توانست پاسخ اعتماد الهامی را بدهد. نساجی مازندران باید در دیدار بعدی و در هفته ۲۵ به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود.

دیگر خبرها

  • درخشش وینگر اصفهانی علیه تراکتور
  • دقیقی: داوران روز خوبی نداشتند/خیلی تند با بازیکنانم حرف زدم
  • دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • تغییر قوانین هواداران فوتبال در عربستان