Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@01:44:16 GMT

آمریکا میزبان جام جهانی کشتی در دو سال آینده

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۶۵۶۲

آمریکا میزبان جام جهانی کشتی در دو سال آینده

میزبانان جام جهانی کشتی آزاد در سال های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ و جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۲۲ مشخص شدند.

به گزارش مشرق، اتحادیه جهانی کشتی کشورهای میزبان جام‌های جهانی کشتی آزاد در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ میلادی و جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۲۲ میلادی را مشخص کرد.

بر این اساس جام جهانی کشتی آزاد در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ میلادی در ماه دسامبر (۱۲ و ۱۳ آذر ۱۴۰۱ و ۱۸ و ۱۹ آذرماه ۱۴۰۲ و در شهر آیوا آمریکا برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کشور آذربایجان میزبان جام جهانی کشتی فرنگی در سال ۲۰۲۲ میلادی شد که این رقابت‌ها روزهای ۱۹ و ۲۰ نوامبر (۲۸ و ۲۹ آبان ۱۴۰۱) در شهر باکو برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت کشتی آزاد کشتی فرنگی جام جهانی کشتی آمریکا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جام جهانی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، متن پیام آقای قالیباف به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دلاورمردان ورزشکار کشورمان در مصاف با حریفان در آوردگاه مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی آسیایی خوش درخشیدند و با کسب مقام‌های اول در هر دو رشته سرور و شعف را به ملت سربلند ایران هدیه کردند و جهانیان قدرت و صلابت ورزشکارانمان در رویداد‌های بین‌المللی را به نظاره نشستند.

اینجانب با تبریک و شادباش کسب این موفقیت‌های درخشان به سرپرستان، مربیان، قهرمانان و خانواده‌های آنان، توفیق و سرافرازی جوانان کشورمان در دست‌یابی به قله‌های افتخار را از خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • این ۲ کشتی گیر ایرانی برترین فرنگی کار و مربی سال آسیا شدند
  • میرزازاده و درستکار در بین برترین‌های سال آسیا
  • میرزازاده، برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • غول ایرانی برترین فرنگی کار سال آسیا شد + عکس
  • سیدحسن خمینی پیام صادر کرد
  • بزرگداشت روز جهانی مالکیت فکری
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی