Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@00:24:33 GMT

برف و کولاک ۵ محور استان کرمانشاه را مسدود کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۶۵۹۸

برف و کولاک ۵ محور استان کرمانشاه را مسدود کرد

کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: محورهای مسدود استان شامل هلشی - جلالوند، کوزران - گهواره، سنقروکلیایی- اسدآباد، جوانرود- ثلاث باباجانی و سنقروکلیایی- کامیاران می شود.

وی ادامه داد: همچنین تردد در محورهای دالاهو - اسلام آباد غرب، دالاهو - سرپل ذهاب و گردنه های چهارزبر، حسن آباد، بیدسرخ و مله ماس به دلیل کولاک شدید و محورهای پاوه- نوسود و پاوه- نودشه به دلیل یخ زدگی جاده تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستغیب با اشاره به قطع بارش برف در همه راه های استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: با این حال انتظار می رود تا اواسط هفته آینده لغزندگی جاده‌ها و نیاز به استفاده از زنجیر چرخ در برخی محورها و گردنه ها ادامه داشته باشد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی به صورت مستمر با حضور ماموران پلیس و راهداری در حال انجام است، گفت: ۷۰ تیم گشتی پلیس راه در جاده های استان حضور داشته و آماده ارائه خدمات ترافیکی به همشهریان و هموطنان هستند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد؛ با توجه به گستردگی بارش ها، تا حد امکان از هرگونه تردد در جاده ها خودداری کنند و اگر اضطراری بر سفر وجود داشت ابتدا از سلامت قسمت های فنی وسیله نقلیه مانند لاستیک ها، چراغ ها، برف پاکن، بخاری، پر بودن مخزن شیشه شور اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

دستغیب در پایان و با بیان اینکه در مقابل پاسگاه های پلیس راه کنترل وسایل نقلیه در حال انجام است و اجازه تردد بدون زنجیر چرخ داده نخواهد شد، گفت: در این شرایط رانندگی با صبر و آرامش و خودداری از عجله و شتاب حتماً باید مورد توجه رانندگان باشد.

کد خبر 5404981

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه کرمانشاه کرمانشاه پلیس راهور پلیس راه بارش برف برف و کولاک برف و یخبندان بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا برف روبی سیل هرمزگان سیل کرمان تعطیلی مدارس برف و یخبندان امداد رسانی اردبیل بارش باران زنجیر چرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پی بارندگی های سیل آسا و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در جنوب این استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار حضور یافت و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران دو اتوبوس گرفتار در سیل قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهرام مبارکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به تلاش شبانه روزی راهداران جنوب استان برای بازگشایی محورهای مسدود شده، اظهار کرد: در پی بارش های سیل آسا، شاهد آبگرفتگی و انسداد ۲۰ محور مواصلاتی در سطح جنوب استان بودیم که با تلاش بی وقفه راهداران محورهای ارتباطی در حال بازگشایی می باشند.

وی با بیان اینکه محور نیکشهر به چابهار یکی از محورهای مهم مواصلاتی در جنوب استان است، افزود: با توجه به اهمیت سلامت جان مسافران، شخصاً در محل حاضر شدم و از نزدیک در جریان عملیات امدادرسانی به مسافران گرفتار در سیل قرار گرفتم.

مبارکی گفت: خوشبختانه با تلاش راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در بامداد ۲۹ فروردین ماه سال جاری،مسافران دو اتوبوس که در سیل گرفتار شده بودند، نجات یافته و به مکانی امن انتقال یافتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در پایان از هموطنان خواست تا از تردد غیرضروری در محورهای مواصلاتی، به ویژه در مناطق سیل زده خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • مسدودشدن چند محور کرمان
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران