Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: تردد از محورهای کوهستانی و گردنه‌های برفگیر مستلزم همراه داشتن و استفاده از تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛  سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: به همین منظور ارائه خدمات بهتر در زمان بروز بحران‌های احتمالی تمام کارکنان امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان گیلان در حال آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی با بیان اینکه هم اکنون کولاک شدید برف در گردنه‌ها وجود دارد گفت: تردد از محورهای کوهستانی و گردنه‌های برفگیر مستلزم همراه داشتن و استفاده از تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ است.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با بیان اینکه در مناطق جلگه ای استان شاهد برف هستیم ادامه داد: با توجه به شرایط نامساعد جوی، هموطنان عزیز حتی المقدور از سفرهای غیر ضروری اجتناب و در صورت ضرورت سفر، ضمن همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی، با سرعت مطمئنه رانندگی و فاصله طولی مناسب و ایمن با وسیله نقلیه جلویی را حفظ کنند.

غلامی با بیان اینکه همچنین هماهنگی لازم با ادارات مدیریت بحران شهرستان‌ها انجام شده است، گفت: در صورت بروز بحران و یا هر گونه حادثه‌ای این جمعیت از همه ظرفیت‌های امداد و نجات به ویژه توانمندی‌های هوایی استفاده می‌کند.

سیاوش غلامی در ادامه با اشاره به اینکه پایگاه امداد هوایی جمعیت هلال احمر گیلان با یک فروند بالگرد و با گروه پرواز در حالت آماده باش قرار دارند، افزود: در صورت شرایط جوی مناسب، آماده پرواز برای پوشش امدادی در سطح استان و ارائه خدمات به مردم استان گیلان در صورت بروز حوادث هستند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان همچنین به آمادگی لجستیک جمعیت هلال احمر گیلان اشاره و با بیان اینکه از این ظرفیت‌ها در صورت بارش احتمالی برف و باران در برخی شهرستان‌ها استفاده می‌شود، گفت: جمعیت هلال احمر با ۸۰ دستگاه انواع خودروی امدادی شامل آمبولانس کمک دار، ست نجات، خودروهای کمک دار و خودروهای پشتیبانی آماده خدمت به مردم گرانقدر استان هستند.

مدیرعامل هلال احمر گیلان با اشاره به حضور کارکنان، امدادگران، نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان در سطح پایگاه‌ها و آمادگی کامل آنها، اضافه کرد: حدود ۲۴۴ نفر از امدادگران و نجاتگران در سطح استان به صورت شبانه روز در شعب و پایگاه‌ها مستقر و آماده ارائه خدمت در سطح جاده‌ها و محورهای کوهستانی هستند.

غلامی ادامه داد: سایر نیروهای داوطلب در خانه‌های هلال و کارکنان نیز در حالت آماده باش قرار داشته و در صورت نیاز با آمادگی کامل به کمک سایر نیروها می‌روند.

غلامی با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، گفت: تلفن ۱۱۲( ندای امداد) به صورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با تأکید بر ضرورت توجه شهروندان به هشدارهای اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی و سایر دستگاه، اظهار کرد: هموطنان و مسافرین برای ایمنی بیشتر به هشدارهای پلیس، راهداری و جمعیت هلال احمر توجه کنند.

غلامی به شهروندان، روستاییان و ساکنان در معرض خطر نیز توصیه کرد از هرگونه تردد و توقف در مجاورت منابع آبی و مناطق با احتمال وقوع صاعقه، جاری شدن روان آب و سقوط اجسام و درختان جدا پرهیز کنند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مدیرعامل جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر آماده باش مدیریت بحران امداد و نجات جمعیت هلال احمر پوشش ارائه خدمات به مردم شبانه روزی هلال احمر استان سازمان هواشناسی امداد و نجات مدیریت بحران سیاوش غلامی محورهای کوهستانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان بارش شدید برف جمعیت هلال احمر گیلان محورهای کوهستانی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش

نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نیرو‌های هلال احمر پس از اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وزش تندباد و بارش رگباری باران به حالت آماده باش درآمدند.

در این رابطه و براساس هشدار سطح نارنجی هواشناسی بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد در روز دوشنبه در جنوب اردبیل، شرق و جنوب آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان، قم، غرب سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران، مازندران و گیلان پیش بینی می‌شود.


همچنین در روز سه‌شنبه مرکزی، قم، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، البرز، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان و دامنه و ارتفاعات استان‌های گیلان، مازندران و گلستان شاهد بارندگی و وزش باد خواهند بود.


این شرایط روز چهارشنبه در سمنان، اصفهان، یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، شمال هرمزگان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی و شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد و دامنه و ارتفاعات استان‌های گلستان و چهارمحال و بختیاری تداوم دارد.

بر این اساس؛ سازمان امداد و نجات از شهروندان درخواست کرد تا از حضور در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • هلال احمر استان یزد در حالت آماده باش/در صورت وقوع حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرید
  • مسدود شدن یک جاده مهم به دلیل باران شدید و ریزش سنگ | تا اطلاع ثانوی هر دو مسیر رفت و برگشت بسته است
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • بارش رگباری باران و وزش تندباد در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش