Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@09:56:57 GMT

تلاش پاکبان های خدوم و نیروهای ستاد برف روبی در سنندج

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۶۷۵۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت 21 MB

میزان بارش برف در سنندج طی ۲۰ سال اخیر بی سابقه بوده و برودت هوا نیز با منفی ۲۵ درجه رکورد تازه ای را در ۵۰ سال اخیر ثبت کرد.

کد خبر 5404991.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش برف برف و یخبندان سنندج بارش برف برف و کولاک بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا برف روبی سیل هرمزگان سیل کرمان تعطیلی مدارس برف و یخبندان امداد رسانی اردبیل بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار ایران مرهون فداکاری نیروهای نظامی است

استاندار قم گفت: اقتداری که نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در منطقه به دست آورده،‌ حاصل فداکاری‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمد آقامیری امروز به مناسبت فرارسیدن روز گرامیداشت ارتش در دیدار با امیر نعمت محسنی زرین؛ فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان قم گفت: در شرایط کنونی رژیم جعلی صهیونیستی، آمریکا و غرب می‌داند که ایران در حوزه نظامی به اقتدار و قدرتی رسیده که هیچ ارتش و کشوری توانایی مقابله با آن را ندارد.

وی افزود:‌ این اقتدار مرهون خون شهدایی است که جان عزیز خود را در طبق اخلاص قرار داده و راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

استاندار قم گفت: جایگاه ارتش در کشور به درستی تبیین شده و امروز همه مردم به خوبی می‌دانند وجود نیروی نظامی تحت عنوان ارتش چه ضرورتی دارد.

 آقامیری بیان کرد: در جنگ 8 سال دفاع مقدس به دنیا ثابت کردیم نیروهای نظامی کشورمان اگرچه کمترین امکانات را هم داشته باشند، اما تعصب‌شان به دین، وطن و امام‌شان باعث می‌شود بر دشمن پیروز شوند و ما این موضوع را در عمل به رخ جهانیان کشیدیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ماه‌های پایانی سال گذشته شاهد برگزاری جشن‌های ملی و مذهبی بودیم که به لطف خدا و تلاش فرماندهان شجاع ما در نیروهای نظامی استان این مراسم‌ بدون مشکل برگزار شد.

استاندار قم تصریح کرد: هوشیاری و آگاهی نیروهای نظامی ما در فراجا، سپاه پاسداران و ارتش باعث شد دشمن نتواند نقشه‌های شوم خود را در مراسم‌هایی مانند راهپیمایی 22 بهمن ماه، انتخابات و لیالی قدر عملیاتی کند.

وی با اشاره به یکپارچه بودن نهادها و ارگان‌ها با یکدیگر در استان گفت: امروز تعامل و اتحاد ارگان‌های دولتی، نظامی و... به اوج خود رسیده و الحمدلله همه در تلاش هستند تا با کمک یکدیگر مشکلات مردم را حل کرده و رفاه آنان را افزایش دهند.

آقامیری افزود:‌ ما نیز در مدیریت استان به دنبال حفظ این اتحاد و همدلی هستیم تا به قله‌ای که مقام معظم رهبری مد نظرشان است، برسیم.

استاندار قم همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از خدمات فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان قم یادآور شد: در طول این مدت که بنده در استان قم حضور دارم؛ امیر محسنی زرین به همراه هم‌رزمان شجاع‌شان خدمات و اقدامات ویژه‌ و ارزنده‌ای انجام داده‌اند که لازم می‌دانم از همه این عزیزان تشکر کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • تا پای جان برای ایران
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج
  • نتانیاهو و سرکردگان اسراییل مسوول تنش اخیر در خاورمیانه هستند
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • امروز هیچ قدرتی توان مقابله با ایران را ندارد
  • غبار روبی گلزار شهدا به مناسبت روز ارتش-زنجان
  • اقتدار ایران مرهون فداکاری نیروهای نظامی است
  • غبار روبی مزار شهدای کرمانشاه
  • دومین گفت‌و‌گوی تلفنی وزرای خارجه ایران و آلمان در روزهای اخیر/ امیرعبداللهیان: هدف جمهوری اسلامی ایران هشدار به رژیم اسراییل برای تفهیم پیامدهای ناشی از عبور از خطوط قرمز است