Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@22:26:31 GMT

سریع‌ترین پژوی تاریخ آماده مسابقه می‌شود +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۶۸۱۷

سریع‌ترین پژوی تاریخ آماده مسابقه می‌شود +تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وب‌سایت اتو اکسپرس، پیش از کریسمس، این برند فرانسوی اولین تصویر از 9X8 را در کانال‌های رسانه های اجتماعی خود منتشر کرد و به نظر می‌رسید که دارای یک بال کوچک در عقب است. البته هنوز تایید نشده است که آیا این خودرو با آیرودینامیک عقب مسابقه می‌دهد یا بدون آن، اما جدیدترین مجموعه تصاویر آن را بدون بال نشان می‌دهد و گمان می‌رود این مسیری باشد که برنامه در حال حرکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولیورو جانسون، مدیر فنی می‌گوید: «محاسبات و کار تونل باد ما، صحت تصمیم‌مان برای حرکت بدون بال عقب را تایید کرده است. همراه با پیشرفت‌ها و تنظیماتی که این گزینه نیاز دارد، ما انتظار داریم که در هنگام آزمایش در آن تایید شود.»

با این حال پژو هنوز دقیقا زمان معرفی این خودرو در رقابت را تایید نکرده، است.

برگزارکنندگان گفته‌اند که پژو باید دست‌کم در یک رویداد پیش از مسابقات ۲۴ ساعته لومان در ماه ژوئن شرکت کند.

در زیر بدنه، 9X8 از یک موتور ۲.۶ لیتری توئین توربو ۶ سیلندر بنزینی با قدرت ۶۷۱ اسب‌بخار در عقب، همراه با یک موتور الکتریکی ۲۶۸ اسب‌بخاری در جلو و یک جعبه دنده هفت سرعته استفاده می‌کند.

اطلاعاتی درباره این ابرخودرو و حداکثر سرعتی که می‌توان به آن دست یابد، منتشر نشده است، اما به طور حتم این سریع‌ترین پژوی تمام تاریخ خواهد بود. یکی از اهداف پژو برای شرکت در مسابقات لومان، رکوردشکنی سرعت اعلام شده است.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مدارس ۲۶ فروردین؛ تایید نشد

همزمان با انتشار اخبار حملات ایران به اسرائیل اخباری مبنی بر تعطیلی مدارس فردا ۲۶ فروردین به گوش می‌خورد. استانداری تهران و سایر استان‌ها درباره تعطیلی مدارس در یکشنبه ۲۶ فروردین ماه هنوز اطلاعیه‌ای صادر نکرده است.

دیگر خبرها

  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • اعمال تدریجی محدودیت دریافت خدمات برای اصناف بدون شناسه یکتا
  • یاماها، یک اسطوره ژاپنی
  • احمد نور آماده حضور در دربی سرخابی‌ها
  • دستوردادستان شهرستان اسکو به متقاضیان مساکن ملی سهند
  • جهان اسلام آماده تحقق حذف رژیم جعلی صهیونیستی است
  • فیلم| پرنده‌ای که سریع‌ترین سوخت و ساز را دارد
  • آلبوم عکس‌های ثبت‌شده توسط فضانوردان ماموریت «شنژو ۱۷»
  • عملیاتی شدن ساخت واگن‌ها توسط چین/ شهردار تهران پیگیر موضوع در هیات دولت است
  • تعطیلی مدارس ۲۶ فروردین؛ تایید نشد