Web Analytics Made Easy - Statcounter

سینما فلسطین دیگر میزبان اعضای انجمن منتقدان نیست و آن‌ها برای تماشای آثار چهلمین جشنواره فیلم فجر در برج میلاد حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستاد خبری چهلمین جشنواره فیلم فجر پیش از این پردیس سینمایی چارسو را به عنوان خانه جشنواره و سینما فلسطین را به عنوان سینمای منتقدان این رویداد سینمایی اعلام کرده که بعد از چندی این تصمیم عوض و خانه جشنواره به برج میلاد منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بنا بر اعلام انجمن منتقدان حضور اعضای این انجمن در سینما فلسطین هم لغو شده و خبرنگاران و منتقدان به طور تجمیعی در برج میلاد حضور خواهند داشت.   در این اطلاعیه آمده است: «به استحضار می‌رساند، طبق گفتگوی صورت گرفته میان رئیس انجمن و مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره فیلم فجر، تمامی دوستانی که کارت آنها از طرف انجمن صادر می‌شود، می‌توانند در برج میلاد حضور یابند.   بر این اساس دیگر سینما فلسطین به عنوان سینمای منتقدان نخواهد بود و همه اعضایی که از طرف انجمن درخواست خود را ثبت کرده‌اند، می‌توانند در برج میلاد (مرکز جشنواره) به تماشای فیلم‌های این دوره از جشنواره بنشینند.»  

منبع: دانا

کلیدواژه: سینما فلسطین برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو

به گزارش همشهری آنلاین،محمدرضا گلزار بازیگر سینما با انتشار تصویری از خود که در یک آتلیه ثبت شده بود خبر از حضورش به عنوان یک مدل تبلیغاتی را داد.

کد خبر 845166 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران محمدرضا گلزار سینمای ایران خودرو تبلیغات

دیگر خبرها

  • لغو ناگهانی همایش حمایت از فلسطین در دانشگاه فرانسه
  • زنده‌یاد اصغر یوسفی‌نژاد با «عروسک» ابدی شد
  • هنرمندی که یک کودک درون جسورداشت/«قصه‌های مجید» میراث پوراحمد است
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما
  • پوران درخشنده و پرویش نظریه در میان داوران جشنواره ملی فیلم اقوام
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو
  • تصویر متفاوت از صحن مجلس؛ مهمانان ویژه پارلمان را ببینید