Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@21:16:38 GMT

صحنه جنجالی؛ گل دقیقه 120 الچه به رئال مردود بود؟

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۶۹۱۴

رئال مادرید امشب با وجود ده نفره شدن توانست در زمین الچه 1-2 پیروز شده و راهی دور بعد کوپا دل ری شود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال برای پیروزی بر الچه به 120 دقیقه نیاز داشت. بازی در 90 دقیقه به تساوی کشیده شد تا تکلیف تیم صعود کننده به یک چهارم نهایی کوپا دل ری به دو وقت اضافه 15 دقیقه ای کشیده شود.

دقیقه 104 مارسلو اخراج شد و متعاقب آن میزبان روی یک ضربه کاشته به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال اما در نیمه دوم وقت اضافه توسط ایسکو و ادن هازارد ورق را برگرداند و در نهایت پیروز شد. چیزی نمانده بود که رئال برتری خود را در دقیقه 120 از دست بدهد اما تصمیم داور مانع شد.

 

 

 

 

 

در آخرین دقیقه بازی الچه توسط فیدل به گل تساوی رسید و در حالی که ورزشگاه منفجر شده بود، داور بازی گل را مردود اعلام کرد. علت رد شدن گل خطای وردو بازیکن الچه روی لوکاس واسکز ثانیه هایی قبل از به ثمر رسیدن گل بود. او پیراهن لوکاس را کشیده بود و باعث سرنگونی اش شد. در واقع داور قبل از اینکه فیدل اقدام به شوتزنی کند، سوت زده بود.

طبق گزارش کارشناس داوری مارکا تصمیم داور کاملا درست بود.

 

 

 

رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک آردا یکی از خریدهای جنجالی رئال مادرید در سال های اخیر است. ابتدا کسی این پدیده را چندان نمی شناخت ولی وقتی پای رئال و بارسا برای خرید او باز شد، اروپا شناخت بیشتری روی آردا پیدا کرد.

رئال در نهایت به واسطه قدرت مالی بهتر توانست آردا را با 30 میلیون یورو از فنرباغچه بخرد اما او عملا تا ماه ژانویه به دلیل مصدومیت های متوالی نتوانست به میدان برود.

در بازی یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری بالاخره آردا اولین بازی خود برای رئال انجام داد و خوب هم کار کرد تا به نظر برسد از او حرف های بیشتری خواهیم شنید اما 40 روز تا پایان فصل، آردا فقط در 5 بازی 98 دقیقه در زمین بوده و تنها ادر میلیتائو که صلیبی داده بود با 50 دقیقه بازی، پایین‌تر از او قرار دارد. احتمالا آردا به زودی از این حیث آخرین بازیکن رئال در فهرست دقایق خواهد شد.

او برابر سلتا و اوساسونا درخشان کار کرد و با یک گل و پاس گل، نوید روزهای بهتری را داد ولی واقعیت این است که کارلتو به ستاره ترکیه ای اعتماد ندارد.

دو روز پیش خبر رسید که آردا از رئال درخواست جدایی قرضی در پایان فصل کرده اما این خبر توسط ایجنت او تکذیب شد. 

امروز آاس نوشت که هرچند این خبر تکذیب شده ولی آردا شدیدا به جدایی و آزمودن شانسش در یک باشگاه دیگر فکر می کند. براهیم بهترین الگو برای او خواهد بود که دو فصل به میلان رفت و با تجربه بیشتر برگشت. آردا به توانایی هایش ایمان دارد ولی معتقد است فصل بعد نیز در رئال با حضور کارلتو شانس زیادی نصیبش نخواهد شد. آینده او حداقل در کوتاه مدت، خارج از رئال مادرید است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • تاوان سنگین حرکت جنجالی آرائوخو
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال
  • اعتراض چادرملو به صحنه جنجالی مقابل داماش گیلان