Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت در مشهد گفت: مراجعات سرپایی در دو هفته اخیر تقریبا ۴ برابر شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو وزیر بهداشت در مشهد گفت: مراجعات سرپایی در دو هفته اخیر تقریبا ۴ برابر شده است.

 از همه بیماران، تست نمی‌گیریم بلکه به صورت اتفاقی این تست‌ها انجام می‌شود و میزان آلودگی در سطح جامعه، بیشتر از این موارد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 توصیه ما به مردم این است که در اسرع وقت، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کنند.

یکی از مهمترین نگرانی‌های ما، عادی انگاری توسط مردم است و نباید تصور کنند که همه چیز تمام شده است.
 به مردم عزیزمان اطمینان می‌دهیم که هر واکسنی مورد نیاز باشد چه داخلی و چه خارجی را حتما تامین می‌کنیم.
در عمل ثابت کرده ایم که هر واکسنی مورد نیاز باشد فارغ از داخلی یا خارجی بودن آن، تامین می‌شود.
 در برنامه وزارت بهداشت که فردا رونمایی می‌شود، دو شاخصه اصلی یعنی عدالت و تعالی مورد توجه قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر بهداشت سرپایی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا

محمد فرزاد میرزایی قلعه، در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سال ۱۴۰۲ در مجموع ۶۰ میلیون مسافر از مناطق آزاد بازدید داشته‌اند که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود. این آمار از تردد خودروهایی با پلاک غیربومی وارد شده به مناطق به دست آمده است.

وی گفت: مناطق آزاد محصور هستند و پلاک خوان داریم به همین دلیل پلاک‌های غیربومی قابل شمارش هستند. ما ۳۰ میلیون خودروی غیر بومی را در میانگین آمار جهانی که ۳ هست ضرب کردیم به علاوه آماری که از فرودگاه‌ها و بنادر گرفته‌ایم و در نهایت آمار حدوداً ۶۰ میلیونی به دست آمد.

میرزایی قلعه افزود: با توجه به زیرساخت‌های صورت گرفته و حجم بالای سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه خدمات گردشگری در مناطق آزاد کشور، امیدواریم در سال ۱۴۰۳، حوزه گردشگری با رشد ۳۰ درصدی همراه باشد، از همین رو در مناسبات بودجه ریزی گردشگری مناطق، به طور میانگین برای اولین بار با رشد ۲۷ درصدی بودجه جاری و رشد ۴۳ درصدی بودجه عمرانی مواجه خواهیم شد.

وی به اراده دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد برای جذب گردشگران خارجی در قالب شب اقامت اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ کل مناطق آزاد میزبان ۲.۸۵۰.۰۰۰ مسافر خارجی در مقصد بوده‌اند. شاخص ما برای به دست آوردن این آمار، اقامت بوده است سال گذشته حدوداً ۲ میلیون و ۸۹۳ هزار گردشگر خارجی در مناطق اقامت کرده‌اند که امیدواریم این عدد را در انتهای اسفند ۱۴۰۳ به ۳.۵۰۰.۰۰۰ نفر برسانیم، البته برای انجام این مهم، همکاری تمام دستگاه‌ها به خصوص وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در اولویت خواهد بود.

وی افزود: برای رسیدن به این اهداف در نظر داریم از بلاگرها و اینفلوئنسرهای خارجی نیز برای معرفی مناطق آزاد ایران استفاده کنیم، ضمن اینکه با سلیمانیه عراق، عمان، افغانستان و سایر کشورها وارد مذاکره شده‌ایم تا شرکت‌های گردشگری آنها وارد ایران شوند. در این صورت آمار ما از ۳.۵ میلیون گردشگر بیشتر هم خواهد شد.

کد خبر 6084796 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • دلار تقریبا از مبادلات تجاری مسکو و پکن حذف شد
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا
  • برخورد با مراکز فعال در زمینه قاچاق کالا‌های خارجی
  • مدت دوری کاپیتان پرسپولیس از ترکیب مشخص شد