Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز -  محمدهادی قانع گفت: ساعت ۲۳:۲۵ شب گذشته در پی وقوع حادثه برخورد دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۲۰۶، شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی این سازمان بی درنگ آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در بلوار دلاوران رهسپار کرد.

به گفته او؛ دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۲۰۶ در حین حرکت در خیابان به علت نامعلومی از مسیر اصلی خود منحرف شده و به شدت به صورت رخ به رخ با یکدیگر برخورد کردند که در پی وقوع این حادثه، هر دو سرنشین خودروی پژو و راننده خودروی پراید در داخل اتاقک خودرو‌ها محبوس شده و خودرو‌ها نیز دچار نشت سوخت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانع گفت: نیرو‌های آتش نشانی بلافاصله پس از ایجاد حریم ایمنی در محدوده محل حادثه اقدام به قطع جریان برق خودرو‌ها کرده و پس از رفع نشت سوخت، با استفاده از ابزار تخصصی نجات، عملیات رها سازی سرنشینان در داخل اتاقک خودرو‌ها را آغاز کردند.

او گفت: آتش نشانان پس از ایجاد فضا سازی مناسب، در حضور عوامل اورژانس هر سه سرنشین گرفتار را از داخل اتاقک خودرو‌ها خارج کردند.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: متاسفانه پس از انجام معاینات اولیه توسط تیم اورژانس مشخص شد راننده خودروی پراید که مردی حدوداً ۳۵ ساله بود، جان خود را از دست داده است.

او گفت: دو مصدوم دیگر (راننده و سرنشین خودروی پژو) دو مرد حدودا ۴۰ ساله بودند که بلافاصله پس از رهاسازی، توسط عوامل اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

قانع گفت: آتش نشانان این خودرو‌ها را به طور کامل ایمن سازی کرده و پس از پاکسازی سطح خیابان از بقایای به جا مانده از این تصادف، خودرو‌های تصادفی را جهت بررسی علت وقوع این حادثه تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: شخص فوت شده درا ین تصادف نیز برای ادامه روند مراحل قانونی و همچنین شناسایی هویت وی به عوامل نیروی انتظامی سپرده شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس آتش نشانی شیراز خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت

علیرضا شهرجردی اظهار کرد: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید وانت با پراید و حریق خودروی وانت پراید در کیلومتر ۷۰ محور قدیم تهران-ساوه، بعد از پرندک بلافاصله عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان زرندیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران پایگاه زرندیه در محل حادثه، اقدام به رهاسازی سرنشینان کردند که هر ۲ سرنشین بر اثر این حادثه جان باختند و پس از رهاسازی پیکر هر ۲ متوفی تحویل عوامل آرامستان شد.

شهرجردی افزود: این عملیات در ساعت ۲ بامداد آغاز شد و ۲ ساعت پس از آن به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان