Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی - علیرضا دبیر در ارومیه گفت: هیچ توجهی به حواشی رخ داده ندارم و تمام تلاشم را برای پیشرفت و ارتقای کشتی انجام می‌دهد.

رئیس فدراسیون کشتی کشورمان اضافه کرد: تاکید می‌کنم حتی اگر ویزای یک نفر از اعضای تیم صادر نشود تیم به آمریکا برای دیدار دوستانه با این کشور اعزام نخواهدشد.

وی اضافه کرد: صبح امروز ای‌میلی از سوی فدراسیون کشتی آمریکا مبنی بر عذرخواهی بابت برخوردهای نامناسب با مسئولین فدراسیون و کشتی‌گیران برای دریافت ویزا ارسال کرد و اعلام کردند که هیچ تقصیری در این زمینه ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هم اکنون تیم در اردو به سر می‌برد و آماده دیدار دوستانه با آمریکا می‌شویم.

دبیر خاطر نشان کرد: برای حضور قدرتمند در مسابقات آتی آسیایی و جهانی نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و تا آخرین لحظه فرصت برای ثبت‌نام صبر می‌کنیم تا بهترین تصمیم را برای حضور در این دو رقابت بگیریم و ممکن است دو تیم مختلف به مسابقات و حضور برخی کشتی‌گیران در هر دو مسابقه اعزام شویم.

رئیس فدراسیون کشتی در خصوص کشتی استان آذربایجان‌غربی هم گفت: باید تلاش کرد تا کشتی این استان دوباره به جایگاه خوب خود بازگردد و تلاش مربیان و برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی در این خصوص بسیار اهمیت دارد و فدراسیون نیز آماده برگزاری این دوره‌هاست.

دبیر در خاتمه در خصوص برخی حواشی رخ داده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها گفت: هیچ توجهی به این حواشی ندارم و برای خدا و برای پیشرفت کشتی کشورمان تلاش می‌کنم و اگر مسائل فرهنگی، اخلاقی و اسلامی را در کشتی عجین کنیم حواشی کاهش می یابد و کار فرهنگی زمان بر است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد

انتخابات هیئت کشتی استان تهران با رد شکایت مطرح شده، قانونی اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت فدراسیون کشتی در این مورد نوشت: «رئیس برکنار شده هیئت کشتی استان تهران که تاکنون بیش از 10 شکایت از فدراسیون کشتی داشته و اکثر آنها نیز از طرف دادگاه رد شده است، در یکی از شکایت‌های خود به قانونی بودن مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران اعتراض داشت که بر اساس رأی صادر شده از شعبه 45 دیوان عدالت اداری، این شکایت رد و انتخابات قانونی اعلام شد».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • عذرخواهی در پی حادثه امروز در رژه ارتش در مشهد
  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • در صورت لغو نشدن پروازها؛ دبیر با وزیر ورزش به بیشکک می‌رود
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • آمریکایی‌ها روزی از گزینه نظامیِ روی میز حرف می‌زدند، اما ...
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند