Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از "رویترز"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این مکالمه تلفنی ادعا کرد که این رژیم آماده حمایت از امارات در مقابل اینگونه حملات است. 
تماس تلفنی روز پنجشنبه میان نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولیعهد امارات به دنبال نامه‌ روز سه‌شنبه بنت به محمد بن زاید انجام می‌شود. نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این نامه پیشنهاد کمک اسرائیل به امارات در زمینه امنیت و اطلاعات را ارائه کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بنت در نامه خود مدعی شد که در صورت درخواست و علاقه امارات، سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی آماده ارائه هرگونه کمک به همتایان اماراتی خود هستند. 
به نوشته رسانه‌های یمن، امارات به تازگی حملات خود به یمن را تشدید کرده است و نیروهای تحت امر خود را که گردان‌های «العمالقه»  (غول) می‌نامند و از گروه‌های سلفی، تکفیری و داعش تشکیل شده برای حمله به استان شبوه اعزام کرده است. 
به نوشته این رسانه‌ها، امارات همچنین با انتقال سلاح و تجهیزات نظامی از طریق آب‌های سرزمینی یمن برای شبه نظامیان وابسته به خود تجاوزات خود را تشدید کرده است. 
در پی حملات موشکی و پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به خاک امارات متحده عربی، انفجاری در نزدیک مخازن شرکت نفت «ادنوک» و یک انفجار دیگر در فرودگاه بین المللی ابوظبی رخ داد که بر اثر آن، سه نفر کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند. 
به گزارش ایرنا از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: در پاسخ به افزایش حملات ائتلاف متجاوز آمریکایی، سعودی و اماراتی به یاری خداوند تعالی عملیات نظامی ویژه و موفقی (عملیات طوفان یمن) را انجام دادیم. 
وی افزود: نیروهای مسلح یمن امروز به هشدارهای خود به کشورهای متجاوز در خصوص انجام ضربات دردناک و سخت در صورت ادامه تجاوزات، عمل کرد و اعلام می‌کنیم در صورت ادامه حملات به یمن، امارات متحده کشوری ناامن خواهد بود. 

برچسب‌ها یمن اسرائیل امارات‌ متحده ‌عربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن اسرائیل امارات متحده عربی یمن اسرائیل امارات متحده عربی نخست وزیر رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در جنوب غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل نسبت به احتمال حملات رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب نوار غزه هشدار داد.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل روز سه شنبه اعلام کرد: حملات اسرائیل به نوار غزه را محکوم می کنیم.

این نهاد سازمان ملل یادآور شد که حملات رژیم صهیونیستی باعث شد طی روزهای گذشته تعدادی از فلسطینی ها که بیشتر آنان زن و کودک هستند، جان خود را از دست بدهند.

در بیانیه کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل تاکید شده که این نهاد سازمان ملل بار دیگر درباره یورش گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه هشدار می دهد.

این نهاد وابسته به سازمان ملل نسبت به تخریب بیمارستان های ناصر و الشفاء در غزه و انتشار گزارش ها درباره وجود گورهای جمعی در این مناطق شدیداً ابراز نگرانی کرد.

کد خبر 6086786

دیگر خبرها

  • به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • آمار جدید شهدا و مجروحان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در خان یونس
  • واکنش سازمان ملل به کشف گور جمعی در جنوب غزه
  • امضای یادداشت تفاهم راه توسعه میان ترکیه، عراق، قطر و امارات
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه
  • دیدار نخست وزیر قطر با مشاور امنیت ملی امارات در دوحه
  • نویسنده صهیونیست: نابودی اسرائیل به دست نتانیاهوست