Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم نیک سرشت گفت: دکتر سید حمید سجادی و امثال او محصول کارخانه انقلاب اسلامی هستند.

کاظم نیک، سرشت کارشناس تکواندو، درباره انتخابات فدراسیون تکواندو و انتخاب هادی ساعی توسط اعضای ‌مجمع در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خوشبختانه انتخابات برگزار شد و پنج نفر از دوستان که مراحل گزینشی را پشت سر گذاشته بودند وارد انتخابات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته که از قبل این هم پیش‌بینی می‌شد که از این تعداد 3 نفر انصراف دهند. روز انتخابات رقابت بین آقای هادی ساعی و آقای محمد پولادگر برقرار شد، شرایط آقای پولادگر نیز به هر صورت با توجه به تجربه ۲۱ ساله‌ای که در این فدراسیون داشتند برجسته‌تر بود اما در پایان هادی ساعی بیرون گود، برای اولین بار و براساس برنامه‌های مدون، شاخص‌ها و الگوهایی که ترسیم داشتند به دیدار یکایک اعضای مجمع رفتند و ارائه محتوا داشتند، در این خصوص کار به مراتب سخت‌تری داشتند، در روز انتخابات به تعداد شرکت کنندگان مجمع، آقای ساعی توانستند حداکثر آراء را به خود اختصاص دهند.

وی افزود: موفقیت هادی ساعی برابر برنامه‌های تنظیمی از مسیر درست ایجاد شد که در نهایت نیز با جلب نظر اکثریت اعضای مجمع موفق به کسب بالاترین آراء شد. در خصوص اتفاقات رخ نیز باید بگویم که نماینده وزارت ورزش و جوانان که صلاحیت حضور در مجمع را داشته و به عنوان یکی از نفرات صاحب رای می‌توانست فرد مورد نظر را انتخاب نماید اما به هیچ یک از رقبا رای نداده و اعلام بی‌طرفی کرده که مورد عجیبی نیست و از این مهمتر در این زمینه لذا اشکال وارده متوجه هادی ساعی هم نخواهد بود. متاسفانه برخی افراد مجمع به دنبال منافع خود هستند و علاوه بر رییس جدید فدراسیون می‌خواهند وزارت ورزش را نیز وارد حاشیه کنند. این شلوغ کاری‌های بی‌اساس فقط قداست و شان ورزش را پایین می‌آورد ولی امیدوارم هرچه سریعتر این مشکلات برطرف شود و حق به حق‌دار برسد.

این کارشناس تکواندو در پاسخ به این پرسش که آیا ساعی به عنوان یکی از برجسته‌ترین ورزشکار تاریخ ایران در جرگه مدیریتی نیز همچون زمان قهرمانی می‌تواند فرد مفید و موثری باشد تا تکواندو ایران را از بحرانی فعلی خارج نماید؟ گفت: قبل از اینکه وارد بحث جناب ساعی بشوم، این نکته را خدمت همه عزیزان عرض کنم. در جنگ تحمیلی فرماندهان نظامی در جنگ بین سنین 20 تا 27 سال بودند، همگان دیدن این جوانان در لباس فرماندهی در سنین جوانی کاری کردند کارستان، هادی ساعی در دوران قهرمانی در بدترین شرایط روحی و روانی و همچنین فیزیکی توانست برجسته ترین افتخارات ورزشی تاریخ ورزش ایران را رقم بزند، با رباط صلیبی پاره مدال جهانی و المپیک را به دست آورد.  ساعی در المپیک 2008 پکن علیرغم تمام موانع و مشکلاتی که در جهت حذف او در المپیک طراحی شده بود و با آن شرایط روانی با دست شکسته وارد آوردگاه المپیک شد و توانست با تک مدال طلا کاروان بدون مدال ایران را از شوک خارج و آبروداری کند. حالا با این اوصاف ساعی نمی‌تواند در عرصه مدیریت فرد موفقی باشد؟! 

وی اضافه کرد: ساعی بعد از دوران قهرمانی در مسئولیت‌های مختلف مدیریتی حضور داشته و تجارب ارزنده‌ای را کسب کرده است، نکته مهمی که می‌توانم در خصوص مدیریت آقای ساعی عنوان کنم، او حکم آن فرماندهی را دارد در نوک لشگر خود قرار می‌گیرد سربازان بدنبال این فرمانده در مسیر میدان حرکت خواهند کرد چرا که ساعی از آن فرماندهی نیست که سربازان خود را به دل جنگ بسپارد و خود در گوشه نظارگر باشد. از همه مهمتر ساعی کاملا به موضوعات تکواندو چه در داخل کشور و بیرون کشور اشرافیت بسیار بالایی دارد و با بکارگیری افراد مستعد و شایسته گره کور تکواندو ایران را باز خواهد کرد چرا که نشان داده مرد روزهای سخت و پیچیده است.

نیک سرشت با اشاره به حضور شخصیت‌های ورزشی  در راس مدیریت فدراسیونها و البته وزارت ورزش و جوانان نیز تاکید کرد: 43 سال از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد در حوزه ورزش و جوانان نظام هزینه‌های هنگفتی را متحمل شده است تا بتواند از دل این انقلاب جوانان شایسته و ارزشمندی را تحویل جامعه دهد. سجادی‌ها، ساعی‌ها، دبیرها و همچنین دیگر عزیزان محصول کارخانه انقلاب اسلامی هستند که پس از این همه سال ورزش ایران به یک پختگی و همچنین منابع انسانی جوان اما متخصص و کارآمد را تربیت کرده است. در گام دوم انقلاب که می‌بایست خروجی اقدامات در جامعه نسبت به گام اول انقلاب موفق تر و پخته تر باشد، می‌بینیم رئیس جمهور محترم و مجلس شورای اسلامی در وزارت ورزش و جوانان یه یک قهرمان ورزشی ملی بنام آقای سجادی در بالاترین راس هرم ورزش و جوانان کشور اعتماد و انتصاب می‌شود که حتما جای خوشحالی دارد.

کارشناس  تکواندو با اشاره به درخواست‌‌های جامعه ورزش از وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: آقای سجادی با حمایت بی‌شائبه نخبگان ورزشی که خود از دل این بخش است توانست اعتماد رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی را جلب کند، اگر سجادی خود را در این وزن و ویترین می‌بیند قطعا  می‌تواند تجارب ارزنده و مناسبی را به ورزش و جوانان کشور تزریق کند و از طرفی اگر لشگر نخبگان ورزش کشور را بدرستی فرماندهی کند‌. بی‌شک دکتر سجادی پتانسیل بسیار خوبی در این حوزه در اختیار دارد که می‌تواند با اعتماد به آنان سطح کیفی ورزش حرفه‌ای کشور را در مقیاس بالا در گام دوم انقلاب ارتقاء بخشد، حذف نگاه‌های منفعت طلبانه، افرادی که منافع شخصی را بر منافع ملی ترجیح می‌دهند، بکار گیری جوانان تحصیل کرده و نخبه که دارای درایت و شمع مدیریتی سالم در حوزه ورزش و جوانان دارند می‌تواند چشم انداز بسیار روشنی را برای ورزش و جوانان ایران تداعی ببخشند که نتایج روشن آن را می‌توان در تمام عرصه‌های مختلف آسیا، جهان و المپیک شاهد باشیم از جمله خواسته‌های جامع ورزش از شخص وزیر است.

وی در پایان با تمجید از عملکرد وزارت ورزش و جوانان  در خصوص تشییع پیکر دو شهید گمنام خاطرنشان کرد: اقدام وزارت ورزش درخصوص تشیع پیکر دو شهید گمنام بی‌نظیر بود نکته مهمی هم که این روزها مخصوصا برابر فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب می‌توان به آن دقت کرد، این است که در کشور حدود 3000 جایگاه مدیریتی در حوزهای مختلف دیده شده است، انقلاب اسلامی ما بابت حفظ و بقاء آن و حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی حدود 220 هزار شهید از دل این جوانان تقدیم انقلاب شده است، یعنی برای هر پست مدیریتی 73 شهید، برای هر صندلی اهداء شده است! کاری نکنیم خدای ناکرده به خاطر منافع شخصی، تکبر، حسادت، طمع و غیره ارزش‌های انقلاب تضعیف و دشمن شاد کن باشیم.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هادی ساعی وزارت ورزش و جوانان انقلاب اسلامی هادی ساعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان

کیومرث هاشمی در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که صبح امروز در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن و اعضای هیات مدیره بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین برگزار شد، اظهار کرد: خوشحال هستیم که امروز این اتفاق مبارک رخ می‌دهد. ۳۵ سال است که امروز در ورزش ایران فعالیت می‌کنم و امروز بهترین روز ورزش ایران است.

وی افزود: مردم همواره با این دو باشگاه زندگی کرده‌اند و ورزش امروز یک صنعت است و از تمامی عزیزانی که همراهی کردند تا این اتفاق مبارک و بزرگ رخ دهد و از شخص رییس جمهور گرفته، دولت محترم، وزارت امور اقتصاد و دارایی، فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان تشکر می‌کنم. همچنین از خریداران عزیز دو باشگاه تشکر می‌کنم که وارد این عرصه شدند و به فوتبال ایران کمک کردند و شاهد توسعه باشگاه‌داری در کشور خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه وزارتخانه در جایگاه نظارتی خود گام برخواهد داشت، خاطرنشان کرد: از تمامی رسانه‌ها و کارشناسان نیز تشکر می‌کنم و اعتقاد داریم رسانه یک فرصت برای ورزش کشور است و همواره خودمان را مدیون رسانه می‌دانیم. باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم.

هاشمی با بیان اینکه با مدیریت خوب سهامداران دو باشگاه شاهد رشد و تحول فوتبال ایران خواهیم بود، عنوان کرد: هر زمان که حال این دو باشگاه خوب باشد، حال فوتبال ایران خوب است و هر زمان که حال فوتبال ایران خوب باشد، حال ورزش کشور خوب خواهد بود. 

وی افزود: کار وزارت ورزش و جوانان تیمداری نیست بلکه وظیفه نظارتی داریم و دولت کمک کرد تا این اتفاق رخ دهد و بعضا به ما نقد می‌کردند که نباید این اتفاق رخ دهد، اما امروز خوشحال هستیم که اراده دولت محقق شد و از همه پیشکسوتان نیز تشکر می‌کنم و باید بگویم ۵ درصد هم برای پیشکسوتان پیش بینی شده که در اختیار وزارت ورزش و جوانان است و واگذاری آن ۵ درصد هم انجام می‌شود تا وزارت ورزش کاملا خود را از تیمداری دور کند و آرزوی دیرینه ورزش کشور محقق شود و بدون دغدغه در رقابت‌های بین‌المللی حضور یابند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات بحث مالکیت مشترک بود و مسائل دیگری داشتند که باید حل می‌شد، اظهار کرد:جلسات مختلفی با حضور مسئولان دو باشگاه و فدراسیون فوتبال برگزار و این مشکلات حل شد تا بتوانند به بهترین شکل در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند.

وزارت ورزش نقشی در مورد اینکه چه کسی به این دو باشگاه بیاید نداشته است، گفت: امیدوار هستیم بخش خصوصی در مورد این دو باشگاه به خوبی تصمیم‌گیری کند و خروجی تصمیمات بنابر تاکید رییس جمهور، خوشحالی مردم باشد و با روند خوب مدیریت امیدواریم این هدف محقق شود.

 روز گذشته در فرابورس ایران ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام خمینی و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین انتقال پیدا کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی