Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان بامداد امروز جمعه حملات خشونت‌باری را به استان حدیده در غرب یمن و استان صنعا، پایتخت این کشور انجام دادند.

به گزارش ایسنا، به نقل از الجزیره، ائتلاف متجاوز عربی در بیانیه‌ای حملات هوایی به اهدافی در صنعا را "دقیق" توصیف و اعلام کرد که این عملیات نظامی "در پاسخ به تهدیدهای انصارالله و به منظور خنثی کردن خطر حملات ارتش یمن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهدان عینی در صنعا اعلام کردند که این حملات، شدیدترین حملات در دوره اخیر بوده است اما میزان تلفات ناشی از بمباران مشخص نیست.

تلویزیون المسیره، وابسته به انصارالله یمن هم اعلام کرد که در حمله ائتلاف عربی که ساختمان ارتباطات در مرکز حدیده را هدف قرار داد، ۳ غیرنظامی کشته و ۱۷ تن دیگر زخمی شدند.

منابع محلی هم گفتند که ۳ حمله به اطراف دانشکده نیروی دریایی و مقر ارتباطات در حدیده انجام شد.

همچنین شرکت ارتباطات عمومی یمن اعلام کرد که سرویس اینترنت در بیشتر مناطق یمن پس از هدف قرار دادن ساختمان ارتباطات در حدیده قطع شده است.

پس از حملات دوشنبه گذشته انصارالله یمن که عمق خاک امارات را با پهپاد و موشک های بالستیک هدف قرار داد، ائتلاف متجاوز سعودی حملات هوایی خود را در یمن تشدید کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله به یمن ائتلاف متجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله بامدادی کوبنده مقاومت اسلامی عراق به هدفی مهم درجولان اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد در حمایت از غزه و پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی، به یک هدف حیاتی در جولان اشغالی با چندین فروند پهپاد حمله کرد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که مبارزان مقاومت اسلامی، بامداد یکشنبه ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ یک هدف حیاتی را در جولان اشغالی با چندین پهپاد هدف قرار دادند.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: مبارزان مقاومت اسلامی در عراق در ادامه رویکرد مقاومت در برابر اشغالگری، حمایت از مردم غزه و در پاسخ به قتل عام‌های رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی اعم از کودکان، زنان و سالخوردگان، صبح امروز یکشنبه ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ یک هدف حیاتی در جولان اشغالی را با چندین پهپاد هدف قرار داد.

در این بیانیه بر تداوم این حملات برای هدف قرار دادن و درهم کوبیدن محل تجمع و استقرار نظامیان دشمن تاکید شده است.

مقاومت اسلامی عراق بار دیگر بر در هم کوبیدن مواضع اشغالگران تأکید کرد.

کد خبر 6083901

دیگر خبرها

  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • حملات هوایی شدید بامدادی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم
  • زلزله بامدادی این استان جنوبی را لرزاند
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • برقراری پوشش موبایل و اینترنت پرسرعت ۴G در روستا‌های دشتک سفلی و علیای تفت
  • آغاز نهضت فیبرکشی در خراسان جنوبی/نسل ۵ اینترنت به استان می آید؟
  • حمله بامدادی کوبنده مقاومت اسلامی عراق به هدفی مهم درجولان اشغالی