Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا با شکست تلخی که در خانه اتلتیک بیلبائو متحمل شد، امید خود را برای قهرمانی کوپا دل‌ری از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های اتلتیک بیلبائو و بارسلونا بامداد امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا (کوپا دل‌ری)، در ورزشگاه سان مامس باریا به مصاف هم رفتند که اتلتیک بیلبائو با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیلبائو با گل ایکر مونیاین در دقیقه 2 پیش افتاد، اما فران تورس در دقیقه 20 برای اولین بار موفق به گلزنی برای بارسلونا شد و بازی را به تساوی کشاند. تیم میزبان در دقیقه 86 توسط اینیگو مارتینس به گل دوم خود رسید و بارسا در آستانه حذف قرار گرفت، اما پدری در دقیقه 3+90 دروازه شاگردان مارسلینو گارسیا را گشود تا بازی در وقت اضافه دنبال شود.

جام حذفی اسپانیا| سوسیه‌داد، اتلتیکومادرید را از گردونه مسابقات حذف کرد

تیم شهر بیلبائو در اولین دقیقه از وقت تلف شده 15 دقیقه نخست وقت اضافه، صاحب ضربه پنالتی شد که مونیاین آن را به تور دروازه شاگردان ژاوی ارناندس چسباند و سند حذف مدافع عنوان قهرمانی و پُرافتخارترین تیم کوپا دل‌ری را امضا کرد.

آبی‌واناری‌ها هشت روز پیش با شکست مقابل رئال مادرید، از قهرمانی سوپرجام اسپانیا بازماندند و با توجه به اختلاف 17 امتیازی با کهکشانی‌ها در صدر جدول، کار بسیار دشواری برای قهرمانی لالیگا دارند. هواداران بارسا امیدوار به قهرمانی تیم محبوب خود در جام حذفی اسپانیا بودند که این شانس را هم از دست دادند.

دمبله: هنوز تحت قرارداد با بارسلونا هستم

نکته نگران‌کننده برای کادر فنی بارسلونا، مصدومیت آنسو فاتی بود. این بازیکن که از دقیقه 16 به زمین آمد، با مصدومیت شدید مواجه شد و در دقیقه 96 جای خود را به سرجینیو دِست داد.

به این ترتیب تیم‌های رئال مادرید، والنسیا، اتلتیک بیلبائو، رئال بتیس، رئال سوسیه‌داد، مایورکا، رایو وایکانو و کادیس، در دور یک‌چهارم نهایی جام حذفی به میدان می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیلبائو بارسلونا بیلبائو بارسلونا جام حذفی اسپانیا اتلتیک بیلبائو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک عنایتی به شجاعی و تیم سابقش؛ پیکان پرید!

رضا عنایتی امروز مقابل تیمی که خودش تاسیس کرده است، به تساوی رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران با تساوی دو تیم تهرانی بی‌طرفدار یعنی پیکان و هوادار آغاز شد!

تیم‌های هوادار و پیکان از ساعت 16:30 امروز (پنجشنبه) در هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر در دربی بدون هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه تساوی 2 - 2 به پایان رسید.

محسن سفید چقایی در دقیقه 20 هوادار را پیش انداخت و یونس شاکری در دقیقه 30 گل دوم هوادار را وارد دروازه پیکان کرد، اما دو دقیقه نگذشته بود که پیکان توسط محمدحسین آزاده یکی از گل‌ها را جبران کرد. در نیمه دوم، پیکانی‌ها حملات زیادی روی دروازه هوادار ایجاد کردند تا در نهایت ابوالفضل زمانی در دقیقه 86 کار را به تساوی کشاند. این نتیجه تا پایان باقی ماند و دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.

فرزاد منصوری، داور این مسابقه به علی قربانی و فرشید اسماعیلی از پیکان و امین قاسمی‌نژاد و کریم اسلامی از هوادار کارت زرد نشان داد.

شاگردان مسعود شجاعی با این تساوی 25 امتیازی شدند و با تفاضل گل 7- در رده یازدهم جدول یک پله بالاتر از پیکانی ایستادند که همین تعداد امتیاز و تفاضل گل 8- را دارد.

دیگر خبرها

  • کامبک عنایتی به شجاعی و تیم سابقش؛ پیکان پرید!
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • شیری: در جام‌حذفی جبران می‌کنیم | امسال مصدومیت رباط‌ها وحشتناک بود
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • رئال مادرید هرگز نمی‌میرد؛ زنده‌باد پادشاه!
  • رئال اروپا و بارسلونا را بهت زده کرد! (عکس)
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟
  • تعویضی که آخرین امیدهای بارسلونا را سوزاند
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند