Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین شمسیان‌راد روز جمعه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار دلشت: پیگیری‌های متعددی برای ایجاد مرکز درمانی وابسته به تامین اجتماعی انجام شده است و به‌زودی اتفاقات خوبی برای حل این مشکل مردم در کیش شاهد خواهیم بود.
وی با اشاره به ابلاغی که اخیرا منتشر شده است، گفت: در زمانی که پیگیر موضوع تامین اجتماعی بودیم، ابلاغی به دست‌مان رسید که بر اساس آن بیمارستان تخصصی کیش از ابتدای بهمن‌ماه، ملزم به محاسبه‌ی خدمات خود با سازمان تامین اجتماعی به تعرفه‌ی دولتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شمسیان، ارائه‌ی خدمات در کیش بر اساس این ابلاغ را به حداقل ممکن اعلام کرد و ادامه داد: بلافاصله رایزنی‌هایی برای توقف اجرای این دستور که خلاف مصالح عمومی و رفاه مردم می‌باشد، انجام شد و درنهایت با گفت و گو با وزیر رفاه، وعده‌ی توقف این طرح در جهت رفع نگرانی‌های مردم داده شد.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان با تاکید بر پیگیری ایجاد مرکز درمانی تامین اجتماعی در کیش بعد از سال‌های طولانی افزود: تلاش ما در سازمان رفع تمام دغدغه‌های مردم در کلیه امور اجتماعی و هر موضوعی که به رفاه و آسایش آنان به‌خصوص در حوزه‌ی درمان  است.
رییس بیمارستان فوق تخصصی کیش هم گفت: با آغاز فعالیت بیمارستان کیش بیمه‌های مختلف خدمات خصوصی بیمارستان را پذیرفته اند و بر این اساس قرارداد فی مابین بسته و خدمات درمانی به بیمه شدگان در این بیمارستان ارائه می‌شود.
مصطفی نادعلی نژاد یادآور شد: : بیمه تامین اجتماعی نیز در حدود هشت سال و آن هم با توجه به مطالبه مردم و بیمه شدگان شروع به خرید خدمت کرد و تعرفه خصوصی بیمارستان را پذیرفته است.
وی افزود: براساس نامه جدید از سوی تامین اجتماعی بیمارستان کیش از اول بهمن مبنای محاسبه و پرداخت خدمات درمانی به بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی را مطابق با تعرفه دولتی محاسبه می کرد.
نادعلی نژاد یادآور شد:  شورای تامین منطقه آزاد کیش و سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با توجه به وضعیت اقتصادی بیمه شدگان جزیره کیش مخالف اجرایی شدن این بخشنامه است.
رییس بیمارستان کیش گفت: تامین اجتماعی پس از تاسیس بیمارستان و ارائه خدمات اصلی شامل: تخصص داخلی، تخصص اطفال، جراح زنان و بیهوشی، اورژانس ساده، اتاق عمل، داروخانه و آزمایشگاه می‌تواند تعرفه‌های مدنظر خود را در بیمارستان خود به بیمه شدگان ارائه دهد.
نادعلی نژاد با اشاره به دریافت هشت درصد از بیمه شدگان تامین اجتماعی در کیش درقالب بیمه درمان از سوی تامین اجتماعی، گفت: بالغ بر هفت میلیارد تومان درماه از بیمه شدگان تامین اجتماعی دریافت می‌شود و تامین اجتماعی با دریافت این مبلغ موظف به ارائه خدمات درمانی در جزیره کیش به بیمه شدگان است.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی کیش معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش بیمارستان تخصصی کیش سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی کیش معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش سازمان تامین اجتماعی کیش معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش بیمارستان تخصصی کیش سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان منطقه آزاد کیش تامین اجتماعی بیمارستان کیش بیمه شدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند

تین نیوز

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جدید توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شادی مالکی در مورد گلایه برخی شهروندان نسبت به افزایش بیش از ۴۵ درصدی نرخ کرایه در برخی خطوط تاکسیرانی گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران این اجازه داده شده است که به صورت میانگین تا ۴۵ درصد نسبت به افزایش نرخ کرایه در سال جدید اقدام شود.

وی با بیان اینکه در برخی از خطوط به دلیل متناسب سازی نرخ کرایه و ماندگاری راننده در خط افزایش یافت گفت: از ۶ خط تاکسی که در قالب ۵۹ پایانه تاکسی فعالیت می کنند، صرفا در کمتر از ۵ درصد، نرخ کرایه از ۴۵ درصد بیشتر بوده و حتی در بسیاری از خطوط کمتر از ۴۵ درصد رشد نرخ کرایه را داشتیم که دقت داشته باشید که خطوط تاکسی نیاز به تغییرمهندسی و حتی تغییر مد دارند.

مالکی ادامه داد: طراحی سامانه جامع برخط در سازمان تاکسیرانی در حال طراحی است و کلیه رانندگان تاکسی می توانندنسبت به ارائه خدمات اقدام کنندو نظارت هوشمندی نیز بر آنها می شود که به زودی این مهم در سطح شهر محقق می شود.

وی در مورد وضعیت بیمه رانندگان تاکسی با بیان اینکه تاکسی ها سهم ۱۸ درصدی در چرخه حمل ونقل عمومی تهران دارند بگونه ای که روزانه حدود۳ و نیم میلیون مسافر جابجا می کنند گفت: سال گذشته ۲۲ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و حتی در سازمان تمام رانندگان بالای ۷۰ سال سن نیز به ثبت نام شدند چراکه تصورمان بر این بود که ممکن است این افراد به روند ثبت نام و نحوه ثبت نام مطلع نشوند و خودمان راسا آنها را بیمه تکمیلی کردیم.

مالکی ادامه داد: ۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران فعال هستند که این رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند و ما به صورت جدی در مورد بیمه تامین اجتماعی این رانندگان پیگیر هستیم و امیدواریم از ظرفیت های دولت بهره ببریم تا این مهم محقق شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند