Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@09:50:35 GMT

بیش از ۴۹۶ کیلوگرم مواد مخدر در شرق هرمزگان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۷۷۴۹

بیش از ۴۹۶ کیلوگرم مواد مخدر در شرق هرمزگان کشف شد

سردار غلامرضا جعفری روز جمعه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: مواد مخدر کشف شده از نوع تریاک بوده که از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ کشف شده است.

وی در تشریح کشف این محموله مواد مخدر، بیان داشت: ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با همکاری ماموران انتظامی جاسک از فعالیت باند قاچاق مواد مخدر در این منطقه مطلع و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جعفری تصریح کرد: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس استان، با کنترل شبانه روزی اعضای این باند را که قصد جا به جایی محموله مواد مخدر را  داشتند شناسایی و تحت نظر قرار دادند و تکاوران پلیس جاسک، با هدایت عملیاتی و پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان به اجرای هدفمند کمین پرداختند و خودروی پژو۴۰۵ قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند.

وی ادامه داد: ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت قاچاقچیان کرده که آنها عرصه را به خود تنگ دیده و از محل گریختند که دستگیری قاچاقچیان در دستور کار پلیس قرار دارد و ماموران موفق شدند در این عملیات، ۴۹۶ کیلو و ۵۲۴ گرم تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی، گفت: پلیس با تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان جاسک در ۳۰۰ کیلومتری شرق هرمزگان مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

برچسب‌ها مواد مخدر هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مواد مخدر هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی قزوین گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین و با آگاهی ماموران، یک دستگاه کامیون حامل بار صیفی جات که از کرمان عازم یکی از شهر‌های شمالی کشور بود، مورد رصد قرار گرفت.

 وی ادامه داد: با توقف کامیون حامل بار صیفی جات شامل خیار، گوجه و پیاز بود، ماموران با هوشیاری پس از بررسی و جستجوی دقیق موفق به کشف مقادیری موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای نیز جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرماندهی انتظامی استان قزوین ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر در این رابطه علاوه بر کشف ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر، یک نفر را به عنوان متهم دستگیر و پرونده قضایی تشکیل شده در این رابطه نیز به مراجع قضایی استان ارسال شد.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه پلیس در مقابله و مبارزه با سوداگران موادمخدر از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد، افزود: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده هرگونه اقدامات مشکوک در زمینه فعالیت موادمخدر، مراتب را بلافاصله به سامانه پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.
 
فرماندهی انتظامی استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۹۰ کیلوگرم ماده مخدر را کشف و ۴۹ قاچاقچی را نیز دستگیر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • بیش از ۶۰۴ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد
  • نزدیک به ۶۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی کشف شد