Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوکسور باتجربه ایران گفت: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم برای بازی‌های آسیایی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی شرکت کنم.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از میزان، سجاد کاظم‌زاده دارنده مدال برنز آسیا که در چند سال گذسته یکی از پدیده‌های بوکس ایران به شمار میرفت، اکنون مدتی است از بوکس آماتور دور شده و در رقابت‌های حرفه‌ای روی رینگ می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مشتزن باتجربه چندی قبل موفق شد به کمربند قهرمانی یکی از مسابقات حرفه‌ای در ترکیه دست پیدا کند.

 

سجاد کاظم‌زاده در این خصوص به خبرنگار میزان گفت: یک رقابت سخت در شهر استانبول ترکیه داشتم و موفق شدم در پایان ۴ راند مبارزه نزدیک حریفم که بوکسور اصالتا ازبکستانی بود اما در ترکیه زندگی میکرد را شکست دهم.

 

وی افزود: اکبر احدی در این مبارزه هدایت من را بر عهده داشت که خداراشکر توانستم جواب زحمات او را بدهم و به کمربند قهرمانی برسم. این شروع کار من در بوکس حرفه‌ای بود و رویاهای بزرگی در سر دارم.

 

کاظم‌زاده در پایان خاطرنشان: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانم برای بازی‌های آسیایی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی شرکت کنم چون کاملا آماده هستم و پس از آن در حرفه‌ای به کار خود ادامه دهم.

بوکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوکس کاظم زاده حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان

نماینده کشورمان به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شده است که تیم قایقرانی آب‌های آرام با ۶ ورزشکار و ۴ مربی در این رقابت‌ها حضور دارد.

علی آقامیرزایی در دور نیمه نهایی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲.۷۷۵ ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. در این رقابت نمایندگان تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاراته کای قمی بر سکوی سوم ایستاد
  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • بوکس بین المللی قرقیزستان| اعلام برنامه مبارزات بوکسور‌های ایران در بیشکک/ شه‌بخش نرفت، ۲ نفر جا ماندند
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • رقابت‌های بوکس بزرگداشت نلسون ماندلا، مبارز آفریقایی
  • اتفاق عجیبی که بوکسور‌های ایرانی را ناک‌اوت کرد
  • مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود آقامیرزایی به فینال کایاک ۲۰۰ متر مردان
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد