Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@02:27:21 GMT

دیگو ژوتا جای خالی صلاح و مانه را پر کرد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۸۷۸۲۶

دیگو ژوتا جای خالی صلاح و مانه را پر کرد

مهاجم پرتغالی لیورپول توانسته است عملکرد خوبی در این تیم داشته است و نبود محمد صلاح و سادیو مانه حس نمی شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، تیم فوتبال لیورپول با عبور از سد آرسنال به فینال جام اتحادیه انگلیس راه یافت و حریف چلسی شد.

یورگن کلوپ می‌گوید دیوگو جوتا از زمان ورودش به لیورپول به یک مهاجم کلاس جهانی تبدیل شده است که به گفته او برای هدف آنها «بسیار مفید» بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ۲۵ ساله هر دو گل را در حالی به ثمر رساند که قرمزها در بازی برگشت نیمه نهایی جام کارابائو، آرسنال را ۲-۰ شکست دادند و در فینال ومبلی مقابل چلسی ماه آینده حضور پیدا خواهند کرد.

این یک عملکرد خوب از سوی مهاجم پرتغالی بود و به ویژه برای سرمربی که باید بدون ستاره های مهاجم محمد صلاح و سادیو مانه که در جام ملت های آفریقا حضور دارند، کار کند، در حالی که دیووک اوریگی نیز مصدوم است.

ژوتا زمانی که در سپتامبر ۲۰۲۰ با مبلغی بیش از ۴۰ میلیون پوند از وولوز آمد، خریدی غافلگیرکننده بود اما او با ۲۷ گل در ۵۷ بازی در تمام رقابت‌ها، موفقیت بزرگی داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال لیورپول انگلیس دیگو ژوتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی نساجی ۱ - تراکتور ۰؛ جای خالی پاکو خمس احساس شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # تراکتورسازی تبریز ، لیگ برتر فوتبال ایران سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • رونالدو نباشد النصر پنالتی را هم گل نمی‌کند!‏
  • یک مصدوم تازه روی دست استقلال/ دست نکونام خالی‌تر شد
  • (ویدئو) خلاصه بازی نساجی ۱ - تراکتور ۰؛ جای خالی پاکو خمس احساس شد
  • فریاد مهاجم سابق لیورپول بر سر داور: اخراجش کن!
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • گل محمد صلاح به آتالانتا از روی نقطه پنالتی (آتالانتا 0-1 لیورپول)
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • عجیب اما واقعی؛ خط دفاعی، پاشنه آشیل تیم دیگو سیمئونه
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است