Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت: ما خطاب به ائتلاف متجاوز سعودی می‌گوییم که شکست شما در یمن از شکست آمریکا در افغانستان سنگین‌تر خواهد بود.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از المسیره، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن یک پست توئیتری در خصوص بمباران مناطق مسکونی این کشور در استان‌های الحدیده و صنعاء منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، الحوثی در این پست توئیتری آورده است: هدف قرار دادن غیرنظامیان در الحدیده، صنعاء و دیگر استان‌های یمن به مثابه جنایت جنگی است و هیچ چیز نمی‌تواند این واقعیت را انکار کند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در ادامه توئیت خود آورده است: اگر آمریکایِ شکست خورده در افغانستان از ائتلاف متجاوز سعودی حمایت می‌کند، ما صراحتاً خطاب به این ائتلاف اعلام می‌کنیم که شکست شما در یمن از شکست آمریکایی‌ها در افغانستان سنگین‌تر خواهد بود.

الحوثی: استهداف ابناء الحدیدة کما صنعاء وبقیة المحافظات جرائم حرب ولن تسقط

گفتنی است، سلسله جنایت‌های ائتلاف متجاوز سعودی به مناطق مختلف یمن همچنان ادامه دارد. جنگنده‌های ائتلاف سعودی بامداد امروز جمعه منطقه «المواصلات» واقع در الحدیده را به شدت بمباران کردند.

به دنبال حملات ددمنشانه مذکور ۴ غیرنظامی به شهادت رسیدند. این درحالی است که منابع یمنی اعلام کردند حملات تجاوزکارانه ائتلاف سعودی به الحدیده ۱۷ زخمی نیز برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدعلی الحوثی یمن نیروهای یمنی کمیته عالی انقلاب یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!

هواداران الهلال اعتقاد دارند علی البلیهی مقصر حذف تیم آن هاست.

طرفداری | شکست سنگین در بازی رفت، مانع صعود الهلال به فینال لیگ قهرمانان آسیا شد. نماینده عربستان با وجود پیروزی 2 بر 1 در بازی برگشت مقابل العین امارات، نتوانست از سد این تیم عبور کند و از رسیدن به فینال بازماند.

شکست سنگین الهلال در بازی رفت، خشم هواداران این تیم را برانگیخت و آنها علی البلیهی، مدافع باتجربه تیمشان را مقصر اصلی این ناکامی می‌دانند. البلیهی در جریان دو بازی رفت و برگشت، اشتباهات فاحشی مرتکب شد. همین موضوع باعث شده هواداران الهلال به شدت از او انتقاد کنند.

پس از بازی برگشت، هواداران الهلال علیه البلیهی شعار سر دادند و این بازیکن عصبانی به سمت آنها یورش برد. با وساطت مدیر ورزشی باشگاه، البلیهی به رختکن هدایت شد تا از وقوع اتفاقات ناگوار جلوگیری شود.

علی البلیهی در طول دوران فوتبال خود، بارها به خاطر رفتارهای جنجالی‌اش مورد انتقاد قرار گرفته است. او پیش از این نیز با درگیری با ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان خبرساز شده بود. این موضوع باعث شده تا البلیهی حتی در میان هواداران تیم خود نیز محبوبیت زیادی نداشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • اردن خود را متعهد به تأمین امنیت رژیم صهیونیستی می‌داند
  • برتری پنج گله توپچی‌ها؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد