Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان البرز - سرهنگ کامران چراغی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر ایجاد رعب وحشت با استفاده از سلاح گرم توسط یکی از اوباش شناخته شده و سابقه دار شهرچهارباغ، دستگیری وی به صورت ویژه در دستورکار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او گفت: با این وجود با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده، چند مخفیگاه نامبرده در شهرهای کرج، هشتگرد و چهارباغ شناسایی و تحرکات وی چندین شبانه روز تحت رصد ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم به واسطه انجام شرارت و فروش مواد مخدر دائما در حال تغییر مکان بوده است.

فرمانده انتظامی چهارباغ گفت: در ادامه ماموران پس از تکمیل تحقیقات، در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه در حالی که متهم قصد تیراندازی به سمت ماموران را داشت، در یک عملیات منسجم ضمن خلع سلاح کردن وی، نامبرده را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی چهارباغ منتقل کردند.

او گفت: در بازرسی از خودرو این شرور خطرناک، یک قبضه سلاح کمری، چندین قبضه شمشیر و قمه کشف شد.

 متهم پس از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.

انتهای پیام/خ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری متهم اشرار مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور گفت: با وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از سوپر مارکتی در خیابان ایثارگران شمالی، بلافاصله مأموران در محل حاضر شده و مالک سوپر مارکت اظهار داشت شخصی حدوداً ۳۵ ساله وارد مغازه شد و با تهدید سلاح گرم، درخواست خالی کردن دخل مغازه کرده که سارق قبل از حضور واحد گشت از محل متواری شده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۳ ولنجک با اقدامات فنی پلیسی و بررسی فیلم‌های محل سرقت مشخصات ظاهری متهم و خودروی او را شناسایی و در اختیار تمامی واحدهای گشت‌های انتظامی قرار دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تخصصی پلیسی ادامه داد: با اجرای طرح مهار پلیسی در سطح حوزه استحفاظی، نهایتاً ساعتی بعد خودرو را شناسایی و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم پور بیان کرد: پس از بازرسی اولیه از متهم و خودرو، ۲ قبضه سلاح گرم، سه عدد خشاب و سه عدد تلفن همراه مسروقه کشف شد.

وی افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی به کلانتری منتقل و در بازجویی به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه با سلاح گرم اعتراف کرده و متعاقباً در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کد خبر 6077910

دیگر خبرها

  • توقيف خودرو حامل اموال مسروقه در گرگان
  • توقیف کامیون با ۱۹ کیلو تریاک
  • شناسایی متهم به کلاهبرداری میلیاردی در بردسکن
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در تهران
  • بازداشت عامل سرقت مسلحانه از یک سوپرمارکت در ولنجک
  • کشف ۲۵ کیلوگرم روانگردان از ۲ سوداگر مرگ در شرق تهران
  • نجات ۲۶ شهروند گرفتار در ارتفاعاتِ مارشک مشهد
  • دستگیری قاتل فراری در حمیدیه پس از چهار سال
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت