Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه گروه علم و آموزش ایرنا از پایگاه خبری ساینس، پلتفرم واتس‌اپ در حال حاضر امکان ترسیم روی رسانه‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار داده است اما اجازه تغییر قلم مورد استفاده را نمی‌دهد. اکنون این شرکت تصمیم گرفته است گزینه‌های جدیدی را برای قلم مورد استفاده در ویرایش ارائه کند.

پلتفرم واتس‌اپ اخیرا شروع به ارائه یک به‌روزرسانی جدید از طریق نسخه بتای Google Play کرده است که نسخه نرم‌افزار آن را به ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۲.۳.۵ ارتقا می‌دهد. با وجود این که هنوز ابزارهای ویرایشی جدید در اختیار کاربران قرار نگرفته، در این به روزرسانی، اشاره‌هایی به آن شده است.

بر اساس تصاویر منتشر شده، این ابزارهای ویرایشی، دو قلم جدید را اضافه می‌کنند که قابلیت تغییر ضخامت را دارند. همچنین واتس‌اپ در حال توسعه یک ویژگی جدید است که امکان تار کردن تصاویر را پیش از ارسال آن‌ها فراهم می‌کند. این ویژگی در حال حاضر مورد استفاده کاربران سیستم‌عامل iOS قرار می‌گیرد و واتس‌اپ قصد دارد این قابلیت را برای کاربران اندروید نیز فراهم کند.

انتظار می‌رود این ویژگی‌ها در به‌روزرسانی‌های بعدی واتس‌اپ در اختیار عموم کاربران قرار گیرد.

برچسب‌ها واتساپ فناوری اپل برگزیدگان علم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واتساپ فناوری اپل واتساپ فناوری اپل برگزیدگان علم واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۸۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم به روزرسانی دانش علمی و مهارت‌های همکاران در رسیدگی‌های تخصصی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جلسه کمیسیون آموزش دادگستری استان با تبریک عملیات غرور آفرین رزمندگان سپاه اسلام در موشک باران مواضع رژیم اشغالگر قدس گفت: این عملیات یک ضرب و شصتی بود به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی که هیچ حد و مرزی در جنایت برای خودش قائل نیست تا اینکه جایگاه خود را بداند و بفهمد که ایران اسلامی با اقتدار در مقابل متجاوزان می‌ایستد و در خصوص استقلال و تمامیت ارضی خود که خط قرمز ملت ایران است با هیچ رژیمی یا حکومتی مماشات نمی‌کند و با قدرت پاسخ کوبنده و پشیمان کننده به آن می‌دهد.
عتباتی به موضوع جلسه اشاره و گفت:آموزش یکی از مهمترین مسائلی هست که نیاز اساسی کادر قضایی و کادر اداری هست و باید تلاش گردد برای به روزرسانی دانش علمی و مهارت‌های همکاران به تناسب پیشرفت و رشد موضوعات و مسائل متنوع و مختلف که رسیدگی به آنها نیازمند تخصص و مهارت کافی است آموزش‌های تخصصی هم در دستور کار قرار گیرد.
رئیس کل دادگستری استان با تاکید بر اینکه باید آموزش‌ها به معنی واقعی اتفاق بیافتد گفت: نباید فقط به پرکردن زمان‌های آموزش اکتفا کرد و باید آموزش‌ها کاربردی و علمی اتفاق بیافتد تا همکاران این آموزش‌ها را در عملکرد روزمره خود به کار ببندند.
وی به بهره مندی از اساتید صاحب نظر و بنام در ارائه آموزش‌ها هم تاکید و گفت: باید از ظرفیت اساتید صاحب نظر در یکسان سازی رسیدگی‌ها و رویه سازی برای موارد و موضوعات اختلافی نهایت بهره را برد.
مقام ارشد قضایی استان علاوه بر آموزش‌های تخصصی قضایی به آموزش‌های عمومی همکاران هم تاکید و گفت: به تناسب وضعیت جامعه نیاز است آموزش‌های عمومی هم مدنظر قرار گیرد از جمله مواردی مثل سواد رسانه ای، مهارت‌های زندگی، مباحث تربیتی و دیگر موارد از نیاز‌های عمومی آموزش هستند و می‌بایست در برنامه‌های آموزش قرار گیرد.
در پایان جلسه اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و جلسه با تصویب برگزاری بیش از ۲۰ دوره آموزشی قضایی و ۴۰ دوره آموزشی اداری در سال ۱۴۰۳ به کار خود خاتمه داد.

دیگر خبرها

  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • دو میم کوین محبوب شیبا اینو و دوج کوین؛ بررسی تفاوت های آنها
  • رو دست وایبر به واتساپ و تلگرام؛ رسما هوش مصنوعی را ادغام کردند!
  • اضافه شدن سرویس پرداخت مستقیم بازارپی به امکانات تپسی
  • وایبر از تلگرام و واتساپ سبقت گرفت!
  • رفع اختلال سامانه نسخه نویسی الکترونیک بیمه سلامت تا ۲۴ ساعت آینده
  • :اشتراک نیترو دیسکورد تجربه جدیدی از گفتگو و هم‌بازی با دوستان
  • به‌روزرسانی سامانه جامع درآمد شهرداری قم
  • لزوم به روزرسانی دانش علمی و مهارت‌های همکاران در رسیدگی‌های تخصصی